Gå til innhold

møkkete bil?

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

HATER at folk skriver slik på bila! Jeg brakk fingern på en kar for 1 år siden som gjorde det på bilen til morra mi!.... Fikk en faen så heftig ripe i bilen pga. det!

Han skule da komme saksøke meg og shit. Hørte jeg noe fra han??... Nope.....

Kult å tan oen på fersken ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

HATER at folk skriver slik på bila! Jeg brakk fingern på en kar for 1 år siden som gjorde det på bilen til morra mi!.... Fikk en faen så heftig ripe i bilen pga. det!

Han skule da komme saksøke meg og shit. Hørte jeg noe fra han??... Nope.....

Kult å tan oen på fersken ass!

Hehehe... bra ikke alle er så mammadalter at de må kjøre mor sin bil da!

Hadde det vært min egen bil hadde saken vært noe helt annet, som forrige helg da en full boarder satte seg på panseret mitt med naglebelte som han hadde sagget ned til rævvaballen... Vakre riper!

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Hehehe... bra ikke alle er så mammadalter at de må kjøre mor sin bil da!

Hadde det vært min egen bil hadde saken vært noe helt annet, som forrige helg da en full boarder satte seg på panseret mitt med naglebelte som han hadde sagget ned til rævvaballen... Vakre riper!

Du ville vel ha gjort noe om noen ripa opp bilen til mora di? Selv om man ikke kjører den.

Var du der da vedkommende satte seg på panseret? Hørtes *grøss* ut som en kjedelig opplevelse. Skulle ha justert vedkommende kraftig.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Hadde ikke knukket fingern på`n fordi om han skrev noe i møkka på bilen t muttern.

Han var jææævlig heldig han som satte seg på panseret ... vaska bilen dagen etterpå og jeg fikk bort ripene med litt "juks"

du må gå på lykkepiller eller noe sløvende som ikek gjøre noe med sånne..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider