Volke Vogn Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 I min Golf 3 cab er det en "klædd" i bagasjen til høyre. Den inneholder en svær tung sak...ser ut som en trafosak....hihi Men hva har den for funksjon?? Tenkte kanskje den var der for vektens skyld siden golfen er jævl.. lett bak.. noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 tar jeg ikke helt feil så er det vakumpumpen til sentrallås systemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by darkwih tar jeg ikke helt feil så er det vakumpumpen til sentrallås systemet vakumpumpa veier ikke så mye.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Mandel vakumpumpa veier ikke så mye.. ...den er vel den eneste store tunge klædden baki der som kan ligge løst.. blir ofte tatt ut og ikke satt på plass igjen ved rep eller vannlekkasje fra baklyktene. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hmm... en stund siden jeg demonterte "innpakningen" rundt så jeg er ikke 100% sikker men mener det ikke var noe ledninger / slanger koblet på denne...den bare sto der lissom :) Er det bare i bagasjerommet på cab det befinner seg en sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hvis den var pakket inn i isopor så var det nok vakumpumpa til sentral låsen. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 den er ikke pakket inn i isopor. den står i et eget "rom"... bak svart hardplast (som resten av "interiøret" bak der er kledd inn i). Skal se om jeg har tid til å knipse bilder av den... men er det ikke flere her inne med cab a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 jeg har cab Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 har du sånn "boks" du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hvis du tar bilder og legger ut, så er det enklere for oss å hjelpe deg med hva det er :) mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 skal få gjordt det... bare få igjen bilen først... er på verksted etter hærverk (!!""#!!!%&!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg