MrFord Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hei, er ny innen for Photoshop. Og lurte på om noen har noe tips til meg? Lurte spes på åssen jeg kan tilpasse andre "deler" til bildet og åssen jeg kan omlakere bilen, og evnt sote? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Signaturen min. :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 nå må folk begynne å søke litt rundt på forumet, hadde du trykket på en side til så hadde du oppdaget at det var minst 5 andre som har spurt om akkurat det samme i helga. må snart be moderatorene legge ut digimods.co.uk og de andre tutorial sidene som STICKY. eller hva? er kanskje greit å øke posttallet også?! ;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Eller så kan man få en ny moderator som faktisk er innom photoshop forumet.. er dritlenge siden jeg så en moderator si noe her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg