Magnum_pi Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hvor mye tok de for spylevæske da? Kjøper fire liter for 10 kroner på Europris jeg....funker fint den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hvor mye tok de for spylevæske da? Kjøper fire liter for 10 kroner på Europris jeg....funker fint den. Jeg bruker også den på Europris, og den holder lenge for meg også. Jeg husker ikke helt hva de skulle ha for spylevæsken, men det var ikke 10 kr/l! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hvor mye tok de for spylevæske da? Kjøper fire liter for 10 kroner på Europris jeg....funker fint den. Den er sikkert like fin når gradestokken kryper ned under 20 blå og væska fryser fast i rørene.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by dalan Den er sikkert like fin når gradestokken kryper ned under 20 blå og væska fryser fast i rørene.. :) Like fin som all annen ferdigblandet spylevæske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Og skulle bli så inni he..... kaldt, er bare å helle i litt rødsprit, og du kommer fortsatt billigere fra det Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by dalan Den er sikkert like fin når gradestokken kryper ned under 20 blå og væska fryser fast i rørene.. :) Ja for det skjer utrolig ofte i Bergen :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 jaja, glem denne spylervæska nå da.. hehe:) Vil høre flere historier jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg