kzn Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 har en hvit vectra 92 mod som jeg skal lakkere fangerne på. hvilken lakk skal jeg bruke, og hvordan pusse... trenger noen generelle tips så det blir så bra som mulig Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Skal du ha det så bra som mulig kan du levere de på et lakeringsverste. Skal du gjøre det selv deriomt er det mange muligheter: 1 (kansje den beste) Pusse ned med fint sandpapir. Det blir fort riper i plast! Lakke med plastgrunning. Så lakke med sprøyte over med den fargen du vill ha. 2. Samme bare med bokser i steden for sprøyte og kompressorl. 3. Man får noe som heter "bumper spray" som en spesiel lakk beregnet for plast fangere. Fårs i flere farger å typer. Jeg bruker denne mye da det er en grei måte å lakke ting i plast på, men det beste alternativet er det ikke, men det blir etter min mening helt greit. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 den bumper sprayen, hvor kan man få tak i den? er den dyr? kan man bestille over nett? :) skulle gjerne hatt tak i litt sånn jeg og... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg kjøper den hos en lokal bilrekvisita butikk i Skien. De har det sikkert hos lakkforhandlere også. Den er ikke serlig dyr. Tror det er rundt 100spenn får boksen. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hm..kanskje man tar seg en tur opp på lakksjappa etterpå.... hadde vært fancy å fått den i min farge :) hadde spart meg for myye arbeid takk for tipset! funker det forresten på glassfiber også? jeg har en glassfiberfanger, og resten plast så... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 på så store ting tror jeg at jeg hadde vurdert noe annet enn sprayboks Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg