DFR Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har tenkt å anskaffe meg nye skiver på min 740 fra 89 og lurer på hva slags skiver jeg skal velge... Har kun sett på Tar-Ox og EBC men er det noen som har noen formening eller erfaring om hva som er det beste til gatebruk (+noen runder på Rudskogen av og til)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 lurer litt på det her jeg og.. eurosporttuning har slissa og borra skiver til 280 $ eller noe pr par. ikke så halvgæærnt det.. med no ordentlig klosser bør vel det holde. (+at det ser jævli fett ut:) ) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kjører med EBC GreenStuff-klosser nå og det fungerer veldig bra, de eneste skivene EBC hadde til 740 var verken slissa eller borra men regner med at det duger... selv om det ikke ser like tøft ut da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Kom igjen a, noen har vel erfaring eller noe å mene om Tar-Ox skivene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg