mjepson Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i billige tennpluggledninger? trenger bare 1 stk, men koster 360 for 1 hos VW... Bilverkstedet hadde ikke til VW heller, så dem satt på 3 som dem hadde til en opel, dem funka fint men er for høye slik dekselet som ligger over tennpluggene ikke passer, og det er jo ikke så fint, selv om bilen iallefall funker nå. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Biltema har sikkert noe pjask..:) ellers så tror jeg nå visse bensinstasjoner har hengende i hyllene sine også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Åsen senteret, eller AIS Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 på 6N så vet jeg ikke åssen det serut men på 6NF så fins det iaffal ikke noen andre steder en Hos VW...:( disse koster en 190 i sverige og 140 i tyskland..... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 http://www.knoks.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 spurte der, men det hadde dem ikke. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 prøvd biltema da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg