Gå til innhold

Modell Bygging forum

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Kanskje fordi det er flere som spiller bilspill en folk som bygger modell-biler...

Spør du meg trur jeg vi klarer oss uten :)

Og det kom fra en som har planer om å kjøpe et byggesett selv ;)

Men vi har forum for sikkert 40-50 bilmodller som aldri har blitt skrevet i, så det bør jo gå ann å dytte inn et modellforum...

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det teiteste.. å spille ett bilspill (noe som er psykisk, og som du ikke kan ta på) eller å bygge en RC nitro truck i skala 1:8 og kaste grus i 80km/t ? (noe som er mere fysisk, og kan skrus på)

vet ikke jeg.. burde ikke være vansklig valg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motors TV på Astra har et ukentlig program som kalles "Model Club", om radiostyrte modeller, uansett størrelse, glow såvel som elektro.

Programmet er til og med myntet på et voksent publikum.

Her tas det altså av kostbar sendetid for å glede modellhobbyinteresserte, mens gutta bak Bilforumet.net ikke ønsker å sette av så mye som en skarve plass på forumet.

Hvor er logikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Kanskje fordi det er flere som spiller bilspill en folk som bygger modell-biler...

Spør du meg trur jeg vi klarer oss uten :)

Og det kom fra en som har planer om å kjøpe et byggesett selv ;)

rettelse: var seriøst modellbygger før, har vunnet ca. 30 premier for modell bygging og har ca. 200-300 uferdige/uåpna modell biler liggende :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gutter!! Jeg har bygget mange modell-biler,mest 1:24 biler.Elsker å sitte å pøte med små deler og lime de sammen og få et flott resultat!!Hadde derfor vært artig å hatt et modell-bil forum her inne også.Forresten,er det noen her inne som vet om en plass hvor jeg kan få tak i Audi plast-modeller?? Eller har noen et byggesett liggende ??? Vet at Tamiya hadde to modeller av Audi urquattro,både som rallybil og gatebil.Har du en VW plastmodell også så ta kontakt........ paalfivelstad@hotmail.com

eller ring/sms 92 21 63 63

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider