low and slow Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 noen som har en sånn fanger ligganes ell veit hvor jeg kan få kjøpt en Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 glømte å si at det er til en bg 90-94 Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Altså.. den fangeren var grimme.. vet ikke om Gtr fangere passer på... med noe i den duren heller :> Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 jeg har en råer fanger ligganes tenkte jeg skulle ha denna til en vinter fanger.... jeg trur det er en j-spec fanger ingen som har ell veit hvor i norge jeg får kjøpt den er jo ikke så ille med den leppa på syns jeg da:) Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3erReihe Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Distributører for Pakfeifer i Norge er ASTPerformance.com og Streetdesign.no (Kenth Auto & Tuning). Prøv disse du...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 sorry kjakan dem selger bare leppa som er på det nederste bilde har prøvd ast det var dem som sa det der serru men ellers takk:) Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg