Gå til innhold

Dau motor i ascona c

Ranger emnet

netforce

Anbefalte innlegg

Originally posted by ALJ_GSi

luft filteret er den runde saken på toppen ja. IKKE kjøp de greiene på biltema. skjønnter hva du snakker om. de bare knekker fjørene dine med en gang.

hmm.... ok ... :P finnes det ikke noe anna luft filter for opel ascona 1.6ls ? ... en det runde :P ser jo helt mongo ut;P

I'm born to drive a car, and born to be a listener to sound :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ALJ_GSi

jo det gjør den. hadde det før jeg og den gikk bra. dessuten er ikke 1,6 forgasser, men i

jo.. min e forgasser =)

det er 88mod...

nokså dau den å, når jeg fikk den.. trengte bare å blåses litt ut av, så blei det bedre.. den hadde stått stille i en del år da jeg fikk den...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by netforce

"Har også en 2.0l motor uten topp liggenes men , som en kamerat av meg sa, sett inn 2.0l motoren og sett på 1.6l toppen, men det kan da ikke gå ann , det stemmer ikke? :eek: Tror han er litt på villspor :D

kan funke greit det, men eg ville ikke satset på det da det vil bli temmelig høy kompresjon og du trolig vil få endel tenningsbank... dessuten er det mye mindre ventiler og porter i 1,6 toppen, så du vil ikke få det helt store ut av det.... få heller tak i en topp fra en 1,8 gsi (18e) maskin, da denne har støre portter og samme ventiler som originale 2liter toppen... gir mer luft og høyere kompresjon som ikke er hinsides all fornuft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider