licorice84 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ble brått litt småsugen på ecometer, men hvor kobler jeg vacuumslangefaen? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by GTI-R ble brått litt småsugen på ecometer, men hvor kobler jeg vacuumslangefaen? Har sånn på golfen min...koblet den bare på en vakumslange på forgasseren med ett T-stykke... står at man ikke skal koble på vakum mellom fordeler og innsug... du har jo en GTi maskin... er vel noen vakumslanger på den også ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 hehe, da får vi prøve og se! jepp, er da iallefall en slange der :p Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by AXi0N Har sånn på golfen min...koblet den bare på en vakumslange på forgasseren med ett T-stykke... står at man ikke skal koble på vakum mellom fordeler og innsug... du har jo en GTi maskin... er vel noen vakumslanger på den også ;) Hadde du giddig å tatt et bilde av hvilken vakumslange du brukte? Min oppfører seg utrolig rart... Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Precious Hadde du giddig å tatt et bilde av hvilken vakumslange du brukte? Min oppfører seg utrolig rart... Brukte den slangen som går fra baksiden av forgasseren og fram til luftboksen, tynn gjennomsiktig vakumslange.. ikke som de vanlige svarte som ser ut som en ormekoloni bak ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Skulle bare si at om du har en GTI 16V så har du en vakumslange som går opp til instrumentene, går en slange inn på kjørecomputeren, fungerer som giver til kjørecomputeren med tanke på bensinforbruket.. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ECOMETER?!?! WHATTAFUCK?!? wtf? Hva er det for no??? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 forbruksmåler-ting. hadde sånn i gamle GTI-en min, men fikk brått lyst på et sånt Vacuum-meter-ting som beveger seg når man trår jernet... må bare finne ut hvilken vacuumslange den skal på osv. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg