Gå til innhold

Selgere som ikke vil selge?

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Hva er det med folk fra møre når det kommer til det å få solgt bilene dem har lagt ut til salg?

Jeg har nå vært ute etter 2 biler, begge bmw 325 e30. har funnet 2 stk i møre som jeg kunne tenkt meg til ikke så værst pris.. første selgere brukte jeg en drøy uke på å få tak i å da var alt bilen solgt for mange uker siden.. (hva med å fjerne annonsen?)

Denne andre kjekke møringen har jeg vært så heldig å komme i kontakt med, på torsdag (det er nå mandag/natt til tirsdag)..

denne kjempe karen var så åleit at jeg nesten ble litt rørt, fordi han skulle ta "masse" bilder til meg i alle kriker & kroker osv osv.. i det heletatt en fin fyr (håpet jeg) det er nå som sagt mandag kveld å det har nå ennå ikke skjedd noen, ikke fått et eneste bilde å plutselig så har det blitt vanskelig å finne den grønne knappen på mobilen..

Noen som vet hva jeg skal gjøre med "disse" folka.. virker som det er noe(n) som prøver å gi meg et hint om at jeg ikke skal kjøpe en bil som dette fra et folk som dette?

Ps: Trenger ingen "ingen vil at noen skal kjøpe en bmw" svar

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problem selv engang. da var det felger jeg riktignok skulle kjøpe.

Kom i kontakt med en kar fra sørlandet. han skulle til Oslo dagen etter og jeg skulle møte han for å titte på disse felgene. først var han 45 min for sent. men jeg hadde allerede snakket med han på telefon, og jeg var klar over det. Han møtte opp, og felgene hadde han heller ikke tatt av bilen.

Jeg skulle ha de, men han måtte først dra å hente de andre sommerhjula sine først, som visstnok skulle ligge hos moren hans ikke langt unna. toppen 30 min.

30 minutter gikk, jeg så fortsatt ikke snutten av han. Forsøkte å ringe han, men han svarte ikke. ventet litt lenger. ringte igjen etter en times tid fra han dro, ikke svar. ringte fra mobilen til kameraten min, da tok han fonen og sa han ikke var langt unna. Han var på vei til oss nå.

Ventet enda en time, og så heller ikkeno til han. Ringte han på nytt uten hell. Like etterpå får jeg melding av han, han skulle ikke selge felgene likevel.

Da bodde jeg i Oslo, så var jo ikke lange kjøreturen. Men synes sånt er faen meg så kjipt.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk truffet på umulige folk, både selgere og kjøpere, fra hele landet. Tror nok ikke dette er geografisk bestemt. Husk forresten at Møre er delt i to, Sunnmøre og Nordmøre. Den førstnevnte er såklart helt på bærtur, mens den sistnevnte såklart er mye bedre. Det faktum at jeg kommer fra Nordmøre har såklart ingenting med saken å gjøre :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bing: Kjenner egentlig til problemet som selger.. Har glemt av folk som har ringt på ting jeg selger. Dette gjelder spesielt bilder, siden jeg ikke har kamera selv...

Bare send ham en påminnelse det, så får du se om han gjør noe med det..

Dessuten har jeg en 325 e30 til salgs dersom du er int.. Bare send en pm det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Den førstnevnte er såklart helt på bærtur, mens den sistnevnte såklart er mye bedre. Det faktum at jeg kommer fra Nordmøre har såklart ingenting med saken å gjøre :D

Nåååh!!!:ass :nono: hmmmmmmmmm

Sunnmøre er jo verdens navle jo ;)

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en noe lignende historie.. skulle kjøpe noen felger hos en kar til volvoen min. han kom fra tromsø men boddi i trondheim.. pratet mye med han, og vi avtalte at jeg skulle kjøpe di når han kom til tromsø.. vel, jeg gjorde klar pengene for og møte han, men, han ringte og sa at han ble sein pga ferge, så avtalte at vi skulle møtes da han kjørte sørover igjen.. da var jeg på jobb, så sendte en kompis til bjerkvik for og møte han.. han kom aldri.. vel,vel tenkte jeg.. han dreit vel i og få solgt felgene.. så gikk det ca 2 uker, og jeg fikk melding fra han.. han hadde kjørt på en elg sa han.. skulle vel egentli holdt meg unna han da, men jeg hadde lyst på felgene.. en kompis slo seg sammen med meg, og skulle kjøpe deler fra 240en som han kjørte på elg med.. vi leide oss en kapell henger å dro til tromsø etter avtale med selger.. hadde kontakt med han hele turen.. da vi kom fram til adressen han ba oss møte han på (tromsø taxi sentral), så ringte han og sa at han sto på statoil og ventet på en kompis som hadde nøkkel til det nedlagte verkstede der vraket og felgene sto.. vi ventet og ventet.. så ringte jeg han.. da var di på tur utover til kvaløy sletta for og hente nøkkelen som kompisen hannes hadde glemt hos en annen kar.. vel.. tiden gikk.. vi ventet vel til sammen i 5 timer med kontakt med selgeren.. siste gang vi hadde kontakt sa han at di var ved taxi sentralen om 5 min.. joda.. vi ventet en god stund til, før vi kjørte tomhendt og skuffet hjem til harstad.. i ettertid har jeg fått høre mye rart om denne selgeren..

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg gjort annet enn å kontakt folk pr telefon/mail, men om jeg hadde reist mange mil for så å bli "lurt" så hadde jeg ikke like blid satt meg i bilen å kjørt hjem igjen..

er ord brukt i pressen.. hodejakt

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider