Gå til innhold

Vinter(drifte)bil..

Ranger emnet


Drift Addict

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KDS

kjøper meg sierra i dag!!!

whoooohooo, var snø hær i går!

men, den kommer fort tilbake hehe

 

Sånn skal det være vettu!! ;) :cool: Legg ut bilde av den når du får den a? (hvis du har mulighet selvfølgelig) :D

Run your fingers over my car,and

I`ll run my car over your fingers!

 

Sierra

 

Cosworth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sierra? fy og huff.. her snakker vi panser stål fra søta bror- VOLVO er tingen, er i markedet for en 240 jeg, det må jo være gull med en slik en? deler overalt(og et turbo-kit til 3500 her på forumet hihi), noen som vet om en til mellom 5-10k? må ha b23

Også har jeg hørt at noen av dem har diffbrems originalt, hvilke modeller snakker vi om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

Sierra? fy og huff.. her snakker vi panser stål fra søta bror- VOLVO er tingen, er i markedet for en 240 jeg, det må jo være gull med en slik en?

 

Eller du kan prate med meg. Har en kompis som selger en gammel gråtass for en 5-10 000,-.. For det er vel sånn ca samme kjøregleden vi snakker om. Ta til fornuften! Dessuten har du en Corolla, fiks den så paralelldrifter vi på isbane i vinter!!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

jeg har 16" rallypigg jeg.. og jeg vet godt hvor sikringen til asd sitter.. så legg deg inn til siden og se min tyske panservogn drifte forbi du..

 

Zkal dü mit der panzerwagen gekjøren im winterdriftencupf? das fürræder! Mein Levin ist nicht redd für dish!

 

bare tenk på alle de kiloene, som vil rett frem, på glatt underlag! du må da være modig.... Veldig modig! Fiks toyota'n du! gleder meg til å se den i fart!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

papp... men, den er ikke så ille å drifte med den, mye vekt ja, men har du først fått den ut er den veldig snill og forutsigbar.

Det beste ville jo selvfølgelig vært å få min hatchi på veien.. men har ikke tid og kunnskap god nok.. det er vel ikke noen i området rundt bjørkelangen som trenger garasjeplass? hjelp meg å skru og du står gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ville ikke satsa på å sveise diffen om jeg var deg!

Du vil vel ikke ha flekker i setene etter at jeg har sitti på....

Men det suger jo litt med sinnsykt hjulspinn på ETT hjul da.

 

På en annen side er det kanskje til det beste både for deg, og andre....

 

 

:D :D :D :D :D :D

1991 940 GL B230FB 340.000 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår