rfPolo Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Fant denne tråden på forumet til porka.net som kan være til interesse for folk som ikke har helt ok tomgang på poloen sin. dette er ett ganske vanlig problem som blandt annet jeg har:D Til tråden Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Oversettt...... Har skallebank i dag så orker ikke noe oversetting...... Ligger på benken i dag og slapper av.... Kjedeligt men men..... Min tuller ikke nå men har kuttet 2 ganger for en stund siden.... tenkte jeg skulle ta ut lmm og rense den...... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 ja dette va jo interresant men forstod ikkej mye av d, altså d de sa va dele nummer og sånn på temperatur målere i motoren, de diskuterte ka de forskjellige tingene var for noe, men en kamerat av meg hadde problemer at den kubbet på tomgang(når han stod i kø, sykt irreterende), han måtte bytte en elektronisk brikke i motoren, d hjalp visst, men den kostet og 5000kr med montering :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 var en ganske lang tråd ja, mye engelsk. men det står en del intressant i den, er visst ganske mangen som har problemer med tomgang på 6n.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Elektronisk brikke til 5000...tenker vi snakker styreenheten til spieldet jeg...den byttet jeg i fjor....litt over 5 lapper......ikke gøy.........men har vært gullegod etter det...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Leste tråden og fant ut at jeg også har bytta en o-ring,men det var da jeg bytta temp føler på radiatoren....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 kjører orginalt luftfilter nå jeg......... gidder ikke noe tomgsproblemer.... åpent filter suger ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 i dag hadde jeg en arti opplevelse, avgass lyset lyste i speedometer vinduet, ka har dette for betydning? noen som har noen ideer? ja begynenr å tenke på om eg bare skal bytte tilbake til vanlig filter igjen asså, kan jo være d e d som gjør d.. men d virker som noe e løst og kansje, eg vet ikkje helt gi meg råd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg