aleks104 Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Post bilder av spoilere på e-36. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hva slags vinge er det? min mening er at e-36 ikke skal ha vinge , men den syns jeg ikke så så værst ut... Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Ser kanskje ikke vingen så bra, men du får klare deg :) NB! De tre siste bildene er linker fra grombil.com. Jeg går ut ifra det er han som har copyright på de. Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 fant 2 dårlige bilder av min som viser litt av spoileren. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Lars Henrik Hva slags vinge er det? min mening er at e-36 ikke skal ha vinge , men den syns jeg ikke så så værst ut... Det er en CLASS II vinge, om jeg ikke tar feil. Finnes originalt på E36 M3 GT. Etter min mening eneste vingen som passer på bilen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Eye Candy Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Vinger er TØFT! Må ha, bare MÅ ha, men må helst passe bilmodellen da! Har selv en E-36 med en liten spoiler, synes den ser pen ut jeg, men vill ha noe mer grommer bakpå der :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg