Gå til innhold

Cruise-kontrollen gikk amok (artikkel)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

selv 20km i 200km/T er lite sannsynlig. det GÅR ikke... selv motorveien i frankrike er ikke så tor og åpne at du kan kjøre fritt frem.

nehei? var det midt i rushen eller på natten?

Er mer enn 20km fra tusenfryd til moss... og ja.. klarer du ikke det så begynner jeg virkelig å lure ;)

men, nå står det 20 mil da.. og det er litt mindre sannsynlig ja.. men igjen, midt på natta, bør gå greit.. er noe som heter veiskulder nemlig...

at cruise controllen hang seg opp tviler jeg ikke på, vi snakker renault... konstant feil :(

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bremsene klarer ikke stoppe bilen alltid...

jeg kjørte bortover i høyeste gir (4)

så knakk plutselig fjæra som drar tilbake gass spejldet

pedalen datt i bånn og det hjalp ikke å dra den opp nede ved beina...

begynte å bremse :D

bremsene kokte, fada og ble borte :D

skrudde av tenninga :D

rulla 2 kilometer og inn på en liten sidevei :D

må nevne at jeg fikk litt panikk akkurat i det gassen "datt ned" da :P

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

nehei? var det midt i rushen eller på natten?

Er mer enn 20km fra tusenfryd til moss... og ja.. klarer du ikke det så begynner jeg virkelig å lure ;)

men, nå står det 20 mil da.. og det er litt mindre sannsynlig ja.. men igjen, midt på natta, bør gå greit.. er noe som heter veiskulder nemlig...

at cruise controllen hang seg opp tviler jeg ikke på, vi snakker renault... konstant feil :(

ja da får du faen meg lure. for jeg kjører lastebil for monteer i vestby. og fra det blir 2 felter ved tusenfryd og til vestby så klarer jeg faen ikke å kjøre fortere enn 140 opp og ned. nettop fordi det er EN eller annen idiot som skal råne i venstre feltet. nå er jo dette norge. på natta kunne det vært no annet.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

ja da får du faen meg lure. for jeg kjører lastebil for monteer i vestby. og fra det blir 2 felter ved tusenfryd og til vestby så klarer jeg faen ikke å kjøre fortere enn 140 opp og ned. nettop fordi det er EN eller annen idiot som skal råne i venstre feltet. nå er jo dette norge. på natta kunne det vært no annet.

140 med lastebil? Tøft....... :rolleyes:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider