gEIRA Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Heh, her er det mange kåte griser tror jeg.. Velkommen til forumet ihvertfall, Camilla. Og for å gjøre det litt motsatt.. Jeg syns ikke bilen din var så fin, har ingenting til overs for 'Skr'opel ;) Og ja, jeg driter i hva dere andre syns :D AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by gEIRA Heh, her er det mange kåte griser tror jeg.. Velkommen til forumet ihvertfall, Camilla. Og for å gjøre det litt motsatt.. Jeg syns ikke bilen din var så fin, har ingenting til overs for 'Skr'opel ;) Og ja, jeg driter i hva dere andre syns :D er jo ikke bilen de liker, det er dama i førersetet de liker ;) Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Jeg vet hvem du er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Veklommen :) Enkelt å greit 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Velkommen skal du være.. Kanskje man skulle hatt et velkomst forum der nye medlemmer kan presantere seg? Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by krt_ Velkommen skal du være.. Kanskje man skulle hatt et velkomst forum der nye medlemmer kan presantere seg? No va du virkelig smart! - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Spaca En ting jeg kom til å tenke på,... Hvem i all verden men respekt for bilen sin sitter med foten(skoen) oppå bilen? Eller, sitter på den i det hele tatt... Akkurat det tenkte jeg også på! Men samme det, ikke min bil, så jeg gir f... Velkommen skal du være! :) Men liker ikke det der Calibra-greiene, men greit med flere jenter her da :) Kristin -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hehe... fælt så mange som ikke liker calibra da.. jaja, da har dere ikke sett min!! (just kidding) men men, synes bilen er fin jeg, og det går godt!! Fint det er litt jenter også her inne! Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hum.. Det er noe fint på bilen din da.. den har samme ratt, lysbryter og speedometer som min :D (det går litt lenger da :rolleyes: ) BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 og velkommen skal du være, har du tenkt på å bytte bil? en dame skal jo ikke kjøre rundt i en kebabcruiser/totenracer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by bjirn er jo ikke bilen de liker, det er dama i førersetet de liker ;) Er nå klar over det , men gidder ikke kommentere sånt, dette er et bilforum.. Tror Camilla registrerte seg på forumet for å prate bil, ikke bli sjekket opp av gutter, det klarer hu sikkert fint på byen :) AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 gEIRA: Endelig en som tok poenget mitt... jeg er her for å prate bil, ikke noe sjekke-opp-prosjekt altså.. Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by rallyroger og velkommen skal du være, har du tenkt på å bytte bil? en dame skal jo ikke kjøre rundt i en kebabcruiser/totenracer? Du er ikke lite frekk du. Respekter det bilvalget hun har og hold barnsligheten for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Du får ikke lov til å komme nærmere enn 3 meter ifra min bil, grunnen til det er at du ikke får sitte på den, veit ikke helt om du får lov til å sitte i den eller jeg... Jeg holder meg unna deg, og du holder unna meg, Deal? Og ja, Vælkømmin til bords på Bilforumet! '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Shadow_iX Du får ikke lov til å komme nærmere enn 3 meter ifra min bil, grunnen til det er at du ikke får sitte på den, veit ikke helt om du får lov til å sitte i den eller jeg... Jeg holder meg unna deg, og du holder unna meg, Deal? Og ja, Vælkømmin til bords på Bilforumet! OYOYOY, litt av en tone det kom i fra deg da! Vet ikke om jeg gidder dette, er jo bare negative holdninger her, men men, jeg tar ikke det til meg heldigvis!!!! Snx! Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg