Primera.GT Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 I Bærgen snakker dere helt Jævlig... høres ut som dere har kjæften full av møkk !!! i bærum e guttan bare litt langhårete å femi.. i masse fine bærter da .... 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by AXi0N Og hva synes vi om Bergensere ;) Men velkommen til forumet... Calibra V6 ja.. Wrom Wrom:) WORD.. Asker og bærum er da ikke såå forskjellig.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Loffe kjører siærra som har et ledig baksete.. JEG VIL !!! yummy '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Primera.GT I Bærgen snakker dere helt Jævlig... høres ut som dere har kjæften full av møkk !!! i bærum e guttan bare litt langhårete å femi.. i masse fine bærter da .... "Man skal snakke som en østlending, først da er man perfekt" heter det seg i en sang... Dette er da selvsagt ironi, men det gjenspeiler holdningene til de på andre siden av fjellet (reservesvensker) ganske bra... Barnslig.... 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Forresten: velkommen til Forumet Camilla.... (til dere andre; vær snill med Camilla'en vår, ellers kommer "SotraMafian" etter dere:cool: ) 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by BMW324TDa Forresten: velkommen til Forumet Camilla.... (til dere andre; vær snill med Camilla'en vår, ellers kommer "SotraMafian" etter dere:cool: ) uhh ..... men dere snakker hel jævlig.. trur det har noe med regnet å gjøre.. blei vannskada som liten i barnevogna når regnet fyllte den :D det er grunnen til at dere snakker sånn :cool: 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Primera.GT uhh ..... men dere snakker hel jævlig.. trur det har noe med regnet å gjøre.. blei vannskada som liten i barnevogna når regnet fyllte den :D det er grunnen til at dere snakker sånn :cool: Jeg vet om mange som synes det motsatte av deg, og da snakker jeg ikke om bergenserne selv... Men iallefall... Originally posted by camilla v6calibra Jeg har stilt opp på alle street meet jeg i vår, sommer og høst... så du har vel sett meg sikkert... Jeg var bare på det ene i vår, og har ikke vært på de andre... Jeg har solgt bilen min, og grunnet eksamen og annet tull, har jeg ikke hatt tid til å finne meg en ny godbil... Men marerittet er snart over, om ca 1,5 uke er jakten etter bilen igang for fullt... Så vi sees nok på streetmeet en gang i løpet av neste sesong... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by camilla v6calibra Heisann, er helt ny her jeg.. :fire: Mange som kjører Opel / Calibra her inne?? Camilla heisann Camilla :) velkommen til forumet da hehe... tar du deg en tur snart eller? 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Mine Opel-erfaringer begrenser seg stort sett til at jeg kjenner ei som har en Calibra. Også holdt jeg på å kjøpe en i gamle dager, men men.. Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hehe, litt av en diskusjon det ble her da, om bilen er fin eller ikke osv... Jeg er glad i gullet mitt jeg, calibra v6 vokser liksom ikke på trær i dette landet. Jeg importerte den inn selv i vår, og har stylet den opp og slik selv ja.. Mange som ikke liker bergensere og calibra'er, så det var jo synd :( Men men, jeg klarer meg nok, tar meg ikke nær av slikt!! Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 welcome blondie,,, var på tide du kom deg over 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Primera.GT uhh ..... men dere snakker hel jævlig.. trur det har noe med regnet å gjøre.. blei vannskada som liten i barnevogna når regnet fyllte den :D det er grunnen til at dere snakker sånn :cool: Haha Velkommen til forumet Camilla... :D - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 takker for det... men skjønner ikke helt hvorfor dere tar opp om hvordan bergensere snakker.. det har jo ingenting å si på et bilforum.. jaja, who cares sier jeg ;) Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by camilla v6calibra takker for det... men skjønner ikke helt hvorfor dere tar opp om hvordan bergensere snakker.. det har jo ingenting å si på et bilforum.. jaja, who cares sier jeg ;) Noen fremtidige planer for bilen din da? Har du flere bilder av den eller? med eller uten deg.. gjør som du vil.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Joda, har masse bilder, men gidder liksom ikke legge ut bilder av meg her på forumet da... hehe, lite populært kan jeg tenke meg! Planer for bilen ja, har alltid planer jeg.. Den er jo helt dønn strøken, stylingen er på plass, men øsker å gjøre litt mer ut av motoren da, muligens sette på kompressor når jeg har pengene.. da blir det bra :D Den går jo greit nå da, men vil ha mer.... hehe Og så er jo det litt sånn små plukk, kanskje utvide anlegge til noe mer enn det som står i nå, lakkere bilen i en kul farge osv... så det er nok av planer! Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg