netforce Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Lurer på en ting, Er deT LOV OG dekke til bakruta helt at sikten ikke går an og se igjenom vist man tar vekk midtspeilet? Hørte noe om at det er lovlig . var oppe på statensveivesen... Var lovlig sa de vist bilen var bygd på en måte at bakruta ikke gikk an og se igjenom... Har jeg da lov til og male bakruta helt sort? Grunnen er til at jeg skal ha et lite Tv bak i ruta . Og veldig greit når jeg har sota bakruta og side vinduene bak at ingen kan se inn :D , men e skal da ha en vekselretter. har fått tak i en på ca 400W . Tungangspenninga er på 0.5 amp. Hvor lenge kan tungangspenniga gå på en 55 AMP batteri? Hvor mange timer? Må jeg legge opp en bryter til den? den bruker jo selfølgelig mere amp når ting er i bruk på den. Vil høre dere's mening, har en Panasonic cd spiller, vet ikke hvordan merke det er . Den er på 30W , ca 150 plastikk Watt som folk sier :P den kjører 2 front høytalere som er standar i opel'n og 2 diskant høytalere bak som ligger ved hatte hylla. De spiller noe sykt bra. har "rear" utgang til to 8" høytalere som er i vær sin trykk kasse (Kasse uten bass hull) , når jeg gnur opp , spiller det ikke værst for og være så små høytalere og så lite watt . Hvordan blir det vist jeg invisterer i to 12" med forsterker? Helt forjævlig og sitte i bilen? :op Siter I'm born to drive a car, and born to be a listener to sound :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg