Gå til innhold

bil treff Fredag 8 kl 21. Ikea Furuset

Ranger emnet

audifanatic

Anbefalte innlegg

Originally posted by mazdafun

- Poengtere etterpå at politiet ikke gjør annet enn flytte ett problem. Ved å holde oss i Oslo blir dette skikkelig merkbart for politiet, da vi ikke beveger oss ut av distriktet.

Haha...De største samfunnsproblemene i Oslo er narkisene i skippergata/Plata, og de forbanna rånerne som opptar parkeringsplassene på kveldstid :D De kan ikke fjerne rånerne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ang stooor offentlig plass

fikk et tips om en svær offentlig plass da jeg fortalte en bekjent om hva som skjedde på ikea..

parkeringsplassen på ingjærstrand skal visstnok være mega svær og kunne nok huse alle oss som vil på treff uten pes fra uncle police..ligger visst litt sånn halveis bortgjemt litt oppi skogen eller et eller annet så da er det litt letter og børne osv. da er det hvertfall ikke så åpenlyst og pol1o finner oss ikke så lett..

synes hvertfall vi må ha nytt meeet før vinteren jeg da:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

ang stooor offentlig plass

fikk et tips om en svær offentlig plass da jeg fortalte en bekjent om hva som skjedde på ikea..

parkeringsplassen på ingjærstrand skal visstnok være mega svær og kunne nok huse alle oss som vil på treff uten pes fra uncle police..ligger visst litt sånn halveis bortgjemt litt oppi skogen eller et eller annet så da er det litt letter og børne osv. da er det hvertfall ikke så åpenlyst og pol1o finner oss ikke så lett..

synes hvertfall vi må ha nytt meeet før vinteren jeg da:D :D

Da får du oppgaven med å skaffe oss link til ett kart over hvor denna plassen er ;)

Sørg for at informasjonen om ett nytt treff kommer ut i veeeeeldig god tid, slik at det ikke blir slik det ble nå. Det var ingen som ville legge ut info om treffet under happenings så da gjorde jeg det ca 1uke før treffet var, syntes personlig det var veldig kort tid i forveien.

Syntes treffet nå ble ganske kult, kjente igjen mange fra forumet og det ble ganske intimt på shell. Håper vi får gjort detta enda en gang før vinteren.

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår