Gå til innhold

Sletting av tråder igjen

Ranger emnet


Magnus

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Greit nok at den tråden kunne virke litt ondsinnet, men allikevel..

Jeg synes en slik tråd kan bli stengt for videre drittkasting, men å slette den helt? Det er litt dårlig synes jeg.. Slett heller enkelt innleggene som er direkte usaklige og meningsløse i forhold til topic..

 

just my 2 cent`s..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Var vel skrevet for mye piss til at tråden var relevant lenger..

 

.. svaret ble jo egentlig gitt etter den første reply'en...!

 

Og tråden ble jo steng.. så åpnet.. så stengt.. så åpnet.. så stengt.. så åpnet....

 

Du stod vel for omtrent 10 poster med irrelevant piss der i natt rakk jeg å se.

 

Men hvor tråden tok veien vet jeg faktisk ikke.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde det, skal ikke nekte for at jeg stod for en god del av det.. men mye av det andre som ble "påstått" i den tråden var også piss for mange..

 

.. men hvor de som skulle stenge den var, når det passet som best.. vet jeg ikke!

 

Rakk nok heller ikke å lese det som ble skrevet etter at GR stengte tråden.. men finnes det en grunn til at en tråd skal stenges/åpnes/stenges/åpnes/stenges/åpnes/stenges/fjernes????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

men finnes det en grunn til at en tråd skal stenges/åpnes/stenges/åpnes/stenges/åpnes/stenges/fjernes????

 

Det er ikke vits i å overdrive. Den tråden ble stengt 1 gang. Og det var for at vi skulle finne ut hva som skulle gjøres med den. Og da kom vi frem til at den skulle få fortsette. Og det gjorde den helt til du og jonte begynte med den diskusjonen, og da ble det såpass barnslig at noen av moderatorene bestemte seg for å stenge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble da stengt mer enn en gang!!

 

Du var jo først ute.. med begrunnelse at vi var ferdig med saken og greier!

 

Så ble den jo åpnet av marius igjen slik at GR skulle få si sitt.. og det endte med at GR stengte tråden!

 

Så ble den åpnet igjen for at noen skulle legge inn noen ord!! Da startet jeg og flotte Jonte med vår lille sak.. og tråden ble da til slutt fjernet.. (og slik jeg har fått med meg, ble den stengt og åpnet igjen mellom diskusjonen til meg/Jonte og fjerningen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg skjønte så var det en person som ble lurt her.. og det var ikke snakk om LITE penger! Og om visse person blir hengt ut da ..... syns jeg dem fortjener!

Men hvorfor alltid Slette så jævøi mye av tråder? Dere tror jo konstant alt skal være så jævli negativt og "ut-hengende"....??

 

So let it be!

 

 

herregud da! Er det ikke mulig å bare la tråder forbli så lenge som det ikke er for mye piss skrevet på den? Det samma går vel for reklame oxo! Hvorfor er det ikke lov? Om folka ikke skriver innn et inlegg for seg selv med salg av diverse saker og ting, så kommer dem bare til å sette det i sin egen "SIGNATURE" og da blir det plutselig en hel side lang signature + reklame for hver jævla reply dem kommer med!

 

Det er nesten det jeg har planer om å gjøre snart!

Det gjelder jo mest STYLING/Dele Salg siden...

 

Fikk beskjed om at det var forbudt med reklame...... WHY?

Hva taper bilforumet på det egentlig? Ikke en dritt spørru meg!

 

 

R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke den moderatoren som har slettet denne tråden komme med en forklaring på hvorfor den ble slettet og ikke bare stengt??

 

Eierne har vel litt kontroll/oversikt på hva lakeiene gjør her??

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig fine dere er der da..

 

.. ikke vite hvem som slettet tråden, eller hvor mange ganger den er stengt/åpnet!!

 

Og til "paralell".. jeg lever ei for dette forumet og kan si litt av hvert om det.. MEN det med reklame kan jeg forstå, i og meg at dette CT firmaet liksom betaler for bruken.. de har da liksom et "monopol" på reklame innenfor forumet.. (hvis man ikke skal betale for det da..)

 

Men kan du ikke lege delene under Salg av deler-tråden eller hva det heter da.. blir jo ikke reklame da..

 

.. og det med signatur er jo greit! Ser Mr.Happy har for CT.. men det at QS får ha for IT skjønner jeg da ikke helt..?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Fryktelig fine dere er der da..

 

.. ikke vite hvem som slettet tråden, eller hvor mange ganger den er stengt/åpnet!!

 

Og til "paralell".. jeg lever ei for dette forumet og kan si litt av hvert om det.. MEN det med reklame kan jeg forstå, i og meg at dette CT firmaet liksom betaler for bruken.. de har da liksom et "monopol" på reklame innenfor forumet.. (hvis man ikke skal betale for det da..)

 

Men kan du ikke lege delene under Salg av deler-tråden eller hva det heter da.. blir jo ikke reklame da..

 

.. og det med signatur er jo greit! Ser Mr.Happy har for CT.. men det at QS får ha for IT skjønner jeg da ikke helt..?!?!

 

det du sier om de signaturene stemmer ikke.

ingen av dem har signatur for noe firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår