blacklude Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 åå... mi lager summelyd hele tiden, men d har den jort hele tiden siden jeg kjøpte bilen i mai. får skifte filteret først, d er billigst..:rolleyes: håper d ikke er pumpa... har 2 stk me jeg..tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Sånn som jeg ser det ut fra tegningen din så er det nederste bilde ikke bensinfilter, men en bensintrykk utjevner eller noe, husker ikke hva man kaller den, men det er ikke bensinfilter. Det øverste er likt orginalt filter. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 faen dette irriterer meg... kan jo også være en eller annen vacuumslange-faen som har sprekt også... spesielt siden dette oppstod når det var kaldt ute om nettene... og hvis sprekken er på undersiden, kan den være lei å se Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by trra Sånn som jeg ser det ut fra tegningen din så er det nederste bilde ikke bensinfilter, men en bensintrykk utjevner eller noe, husker ikke hva man kaller den, men det er ikke bensinfilter. Det øverste er likt orginalt filter. eni der ja, den som skal ta av endringer i trykket. filteret er innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 kjørte litt diagnostikk idag. fant ut at det ikke er tenningssystemet, men bensinsystemet. når jeg trår flatt jern så spjeld nr 2 på innsuget åpnes og mer luft slipper til, vil den kvæle seg fordi den ikke får nok bensin av en eller annen merklig grunn. kan det være K-Jetronic-boksen som flipper? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by GTI-R kjørte litt diagnostikk idag. fant ut at det ikke er tenningssystemet, men bensinsystemet. når jeg trår flatt jern så spjeld nr 2 på innsuget åpnes og mer luft slipper til, vil den kvæle seg fordi den ikke får nok bensin av en eller annen merklig grunn. kan det være K-Jetronic-boksen som flipper? aner ikke... kan vel vere flere ting..uff.. en som pratet om en magnetventil i innsuget me.. ikke vet jeg? fått skiftet filteret? tviler egentli litt på d er d, men har jo ikkje mye peiling så vi får se. satte den på verksted i hjembygda igår, får ringe imorgen å høre hvor d går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 det er ikke filteret... sjekka litt igår som sagt, og det er ikkeno problem med bensinforsyninga... men det er bensin/luft-forholdet som skjærer seg, for nå går den på 4 helt til du trår på så spjeld nr 2 åpner seg, og da kutter en sylinder ut... helt merkelig :rolleyes: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 idag var det en vag-guru her og så på bilen min. må måle en haug med verdier. for det første, var co-skruen og den andre skruen på innsuget, skrudd helt i bånn. tonnevis av ting som kan være fucked, f eks K-Jetronic'en, tenning, falskluft etc. og i tillegg, er det en slange som går fra toppdeksel til innsug, som trekker seg sammen når man gir gass. og nå går den på 4 syl, helt til spjeld2 går opp... FAEN JEG ER FORBANNA!:mad: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 offf...... akkurat... vi har nok samme problem ja.. får sende den på vag da.. faen i hhh.... also.. skulle til å selge me:mad: aldri meir golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 helvettes irriterende... snakka med en bekjent mekaniker, han hjalp meg noen ganger med gamle GTI'en min. han mente at det hørtes ut som tenningsproblemer, så han sa følgende: bytt ledningene fra fordeleren til plugga (evt. fordelerlokk) og bytt rotor. vet ikke hvor jeg skal begynne... arrgh! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ka rotor? har ikke så mye peiling.. men mine pluggledninger er ihvertfall skiftet nylig.. max et år siden hvertfall har hørt det kan ver tenninga sjøl......vetta f... setter den på vag snart tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Moholt Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hører ut som om det er tenningsproblemer dere har, prøv noen andre pluggledninger eller se etter om polene i fordelerlokket er bra. Sjekk rotor og derre kullstiften som sitter midt i lokket på undersiden med det samme!:D Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ta og skjekk lavstrømkretesen i tenningen di, jeg hadde problemer med den ledningen som går fra forderlern til coilen. .. skjekk koblingen som er på forderleren ved og ta av fordelerlokket og skjekk på baksiden av denne koblingen at det ikke er noen ledninger som er gnegd vekk.. Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 takk for tipsene, folkens! prøver å skifte ledningsnettet fra coil til fordeler og kanskje fra fordeler til plugger, så får vi se om det hjelper! la også merke til at når jeg prøver å ruse den, så er det en slange som trekker seg sammen (slangen fra toppdeksel til innsug), men jeg prøver meg på tenningsdelen, så får vi se hva det gjør! :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 dere har sikkert rett. hjalp ikke med filterbytte nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg