Gå til innhold

arrrgh!

Ranger emnet


licorice84

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GTI-R jeg vil annbefale deg og skjekke koblingene som går ut fra forderleren. de småe ledningene.. om det er brudd i dem hjelper det ikke mye... og coilen er heller ikke dum skifte ut, eller bare teste med en annen..

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for forslaget, skal titte litt på dem i morgen. har sjekka at de sitter ordentlig, men det kan jo være at de har løstnet i andre enden. prøvde som sagt å bytte fordelerlokk og pluggledninger + ledningen fra coil til fordeler, uten nytte.

 

oljeslangen fra toppdeksel til innsuget trekker seg også sammen når man gasser litt...

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å..

lørdag kjørte jeg en 5-6mil før jeg stoppet bilen i 5min.

da ville den ikke starte. startet å dauda vekk etter 1-2sekund.

visste at den ville starte viss jeg ventet så det gjorde jeg, og etter en halvtime startet å gikk den.. ikke skikkeli alså, ikke når det andre gasspjeld åpner seg (over 4000rpm og med en del gass), det har den ikke gjort på lenge.

 

dessverre gikk den bare 15km før den stoppet.

ventet i 10min, å den startet å gikk de siste 5km.

etter det har den stått i garasjen....

selvsagt når jeg prøvde å få start igår var den batteriløs

ijen..

 

blir spennende å se om/hva de finner ut som er galt på

verkstedet..

 

starter den ettepå, vil jeg kjøre den rett på verkstedet uten å stoppe den, da vil den neppe starte igjen, ihvertfall ikke når motoren er godt seg skikkelig varm.

 

noen som kan ane hva det er nå?

tips til verksmesteren kunne gjort det lettere for han å pengepungen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske teit å kjøpe ny pumpe til 3 laken, hvis det ikke er sikkert at det er den som lager problemer. burdte heller testet men en lånt pumpe eller dra på høggern først...

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår