blacklude Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 blei visst meir problemer her.. må skifte slangene, og boksen som pumpa er i er rusta fast skruene å greier.. blir et lite styr å få d til.. kansje den delen som tar av svingingene i trykket å. noen som vet om den er dyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 bytta pumpe på min idag, lader batteriet nå også blir det testing i morgen tenker jeg :D den gamle pumpa var helt fucka, den gikk litt nå og da, måtte tilogmed slå på den med skiftenøkkel for at den skulle orke å ta noen runder :rolleyes: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 da skal jeg med glede si at denne saken er avsluttet for min del, for idag har jeg starta bilen og justért tomgang etc, så nå går den bedre enn den noensinne har gjort ;o) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ok! jeg var ikke like heldig.. gikk som en kule, men selvsagt var det sprekk i boksen som bensinpumpa står i så det leker.. nbs hadde komplett pumpe me boks å slanger til 800 men seff bare til 8v:( kan vel ikke lime den?? var 5kg trykk i den visstnok... bestilte hos vag nå. 757,- for boksen.. æsss..... ufff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg