Golf2 Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Ble tatt i belte kontroll her om dagen:D :D :D :D Det sto en ganske så mystisk bil parkert ved Jysk (senketøylageret) på Lade. Jeg og kameraten ved siden av skjønte tegninga og dro på oss beltene fort som f. Litt lengre borte ble jeg viftet inn og snutdama ga meg ett lite forelegg. Kameraten slapp da de ikke var sikker på han. Er det noe vits i å klage på denne. Jeg hadde da beltet på da vi ble viftet inn:D Er da ikke noe stor bot da, men likevel sure penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Forsåvidt er vel beltet et av de dummeste tingene og ikke følge reglementet på, så du fortjente den nok ;) Sannsynligheten for at du slipper unna vil jeg si er mikroskopisk, dessverre. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by golfing Ble tatt i belte kontroll her om dagen:D :D :D :D Det sto en ganske så mystisk bil parkert ved Jysk (senketøylageret) på Lade. Jeg og kameraten ved siden av skjønte tegninga og dro på oss beltene fort som f. Litt lengre borte ble jeg viftet inn og snutdama ga meg ett lite forelegg. Kameraten slapp da de ikke var sikker på han. Er det noe vits i å klage på denne. Jeg hadde da beltet på da vi ble viftet inn:D Er da ikke noe stor bot da, men likevel sure penger. Hva er vitsen med å IKKE bruke bil belte ??? det er idiotisk !!! er det tøfft å ikke bruke det ?? NEI ! er det behageli og Ikke bruke det ?? NEI !!! personling så syntes jeg at det ubehagelig og IKKE ha det på når jeg kjører !!! selv om jeg skal kjøre 500m. så setter jeg det på meg ! liksom blitt rutine. før man starter motor. belte !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Personlig, så føler jeg meg naken uten belte! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Pleier ikke å bruke det.. Finner det veldig ubehagelig, særlig på lengere turer! Jeg og GR slapp fint unna en gang, ved å nekte og nekte og nekte.. sa at beltet var på, selv om snuten sa noe annet.. så er jo da mulig... men det og komme med en klage etterpå, gjør vel ikke sjangsene så store.... .. men hva vet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 MR. BOLLOCKS BRUKER ALLTID BILBELTE!!!! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hehe, mange som bruker belte her ja:D :D :D :D Jeg har vel lært på den enkle måten nå da kan en vel si :D :D Så i adressa dagen etter at de hadde vinket inn 112 billister av samme grunn. Nei, det var vel 112 som hadde fått forelegg sikkert. Samma det. Jeg ville ikke begynne å krange med de siden de kunne ha tatt meg for litt små snusk med bilen. Så jeg tok i mot boten og kjørte videre. Tror ikke jeg gidder å klage, kommer vel ingen veg likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 tror ikke du kan sno deg unna den der nei.. :rolleyes: bruker alltid belte selv.. :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Jeg er enig at belte sux!... Det er jævli ubehagelig og plagsomt når du skal reise liyy lenger ut på veien og vil sette deg litt godt nedi stolen.... Brukuer det heller ikke når jeg kjører i byen... *hoppe inn og ut av bilenkonstant* da gidder jeg bare ikke ass!! Om jeg flyr ut av front ruta som mange mener. så la det skje! Har ikke skjedd hittil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Bruke alltid pinglestropp, eller belte om dere vil :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hahaha :D Folk som ikke bruker belte har jo ikke vett i knollen, til pass for at de CP folkene får bot. Eller hva sier du assman ? Du liker å klø på den hårete rævva di mens du kjører og beltet er en hindring ? Lattis.. Er derfor noen av oss dør tidlig: naturlig utvelgelse ifølge darwin :D The stupid ones go first.. =) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Jeg er ikke enige med snuten i alt mulig, men personlig føler jeg meg ikke tilpass uten belte i bil. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Ja da, belter er sikkert lurt det, men jeg bruker de ikke ved bykjøring og andre små turer. Prøver heller å dra de på meg ved langkjøring og på holka. Darwins teorier bryr jeg meg ikke så hardt om:D Skal dø en gang likevel. Og skal en først gå er det bedre å gjøre det sikkelig enn å bli liggende på sykehus som grønnsak. Det siste er jeg ikke sikker på:D Og som hondaen sier: Det går da for f... ikke an å klø seg i rævva:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Belte er en selvfølge. Har vraket bil før, og da fant jeg ut hvor smart det var ;) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by Hondaen Hahaha :D Folk som ikke bruker belte har jo ikke vett i knollen, til pass for at de CP folkene får bot. Eller hva sier du assman ? Du liker å klø på den hårete rævva di mens du kjører og beltet er en hindring ? Lattis.. Er derfor noen av oss dør tidlig: naturlig utvelgelse ifølge darwin :D The stupid ones go first.. =) Må jo bare få lov til å si noe her.. jeg har da ikke mye hår i ræva, og det er sjelden jeg klør meg i det lille jeg har...!!! Og dere kommer her og sier at de som ikke bruker dette fantastiske beltet er teite og at det er en teit regel å ikke følge... .. da spør jeg meg selv om alt det andre dere gjør er mye bedre og gjør dere smartere!!?? Dere kjører fort som noen sataniske djevler, ligger bredt trimmer biler kjører svin... er ikke disse lovene da viktigere å følge, i og med at belte er en av de få lovene som KUN gjelder en selv.. loven om fart gjelder nok ikke bare seg selv, her kan du ta med andre.. samme om den med råkjøring.. lett og ta livet av noen andre!! Tviler på at andre mennesker i trafikken lider stort av at jeg kjører uten belte.. .. så dere som sier det er idioti og kjøre uten belte, jeg skal høre på dere den dagen dere ikke kommer med så mye svada!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg