kjotpuck Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er det mulig og få kjøpt "raceing katalysator" eller high performance katalysator? Eventuelt hvor kan dette kjøpes og hvor mye koster slikt. Hjelper det noe særlig på effekten ? Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 http://www.kollevold.no selger nok det. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 enkelte sier at katalysatoren kan holde igjen fra 5-15 hk, om det stemmer vet jeg ikke, men du merker nok forskjell. http://www.supersprint.com har vel dette vil jeg tro Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Du får kjøpe denne da :D WRC Katalysator kr.7,812- inkl. mva. http://www.gundersenmotorsport.com/ Er sikkert verdt pengene til gatebruk ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 den der tror jeg at jeg skulle klart og sveise sjøl.. er det no inni disse? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Mandel den der tror jeg at jeg skulle klart og sveise sjøl.. er det no inni disse? Du klarer sikkert å lage selve røret, men ikke i allverden om du klarer å lage innholdet :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 jeg har alltid trodd racinga katalysatorer var tomme..men det stemmer kanskje ikke..? viking sitt bilde viser en org.katal. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 En race-cat har som oftest en metallkjerne, mot kjeramisk kjerne i high-flow/originale katalysatorer. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvis man skal kjøp en løs katt så er dette det eneste firmaet som gjelder: katalysatorteknikk Der kjøpte jeg en 3" metallisk sportskat for 1850,-!!! Alle andre firmaer er noen snyltere og pengesugende igler :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Her er linken til hele siden forresten kat tek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg