Gå til innhold

Litt småfiks på golfen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Har et par småting jeg kunne tenke meg å fikse på golfen ..

1.

Når jeg starter motoren (kald) kveler den seg med en gang . Må gi gass så funker den , med da fusker den en del . Må liksom kjøre i 20 sek før den fungerer normalt. Men den er ikke helt normal da heller, da fusker den litt , eller det virker som motoren jager turtall . . Turtellern går slik : 800-900-750-800-1000-900.

Hadde vært digg å få motoren til å skikkelig rent ;)

2.

En eller annen reim hyler når jeg starter motoren , har byttet viftereim for ca 1 mnd siden , men i det siste har det kommet en sånn hyle lyd . Viftereim for slakk ? Eller reg reima ?

3. Motoren liker heller ikke lave turtall , eks hvis jeg skal inn i en rundkjøring da må jeg hele tiden ned i 2 gir , evt holde clutchen inne litt hvis ikke så begynenr motoren å "hoppe" Pappa mente det kunne være et gåent motorfeste ..

Motoren er en 1.8 mono injection 89 mod

Skal ha bilen i bra stand før jeg setter den bort for vinter..

Takk fir tips

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bilder på tråden , men siden kamerat mitt er blitt stjålet så blir det aldri noe av ;( Men det kommer bilder når jeg kommer skikkelig igang med prosjeket. Effektanlegg monterst idag håper det blir bra lyd .. hehe.. Driver å sparer til coilovers .. skal bli lav

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider