Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Filmen er ferdig... alt som trengs nå er 30mb på en server... Noen som har noe til overs? helpme 950hk 4wd Siiiiiiiiiiiiiiidelengs gjennom det meste av lange svinger.... Her er den... http://www.el-loco.net/~majiik/DriftGrandimo/drift_grandimo.mpg All ære til El-LoCo yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 ... teaser.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Bare en liten forsmak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hvis du .zip'er den.. hvor stor blir den da da?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by Assman Hvis du .zip'er den.. hvor stor blir den da da?! 25,7 mb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Del den i to .zip filer eller no og bruk http://www.home.no.. der har man 20 meg.. greit det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hvordan i helvete klarer du det der ?!?! jeg vil lære meg..!! jeg klarer bare så kalte breisladder overalt og rundt alt, men ikke sånn drifting...hmmmf Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by Invitron Hvordan i helvete klarer du det der ?!?! jeg vil lære meg..!! jeg klarer bare så kalte breisladder overalt og rundt alt, men ikke sånn drifting...hmmmf Samma her... Imponerende! Jeg orker aldri sitte så lenge å sladde at jeg har lært meg sånn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by MajiiK Filmen er ferdig... alt som trengs nå er 30mb på en server... Noen som har noe til overs? helpme 950hk 4wd Siiiiiiiiiiiiiiidelengs gjennom det meste av lange svinger.... Hvordan får du det på film? Er det bare å filme TV'n eller? flushit Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Invitron Hvordan i helvete klarer du det der ?!?! jeg vil lære meg..!! jeg klarer bare så kalte breisladder overalt og rundt alt, men ikke sånn drifting...hmmmf Bare plundre litt med oppsettet og lære seg å danse med bilen så går det så det griner....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Send meg en PM så skal jeg hoste den jeg! :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by erling Hvordan får du det på film? Er det bare å filme TV'n eller? flushit Med en slik en..... Ut fra tv'n.... inn på kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hosting er ordna.. snart blir det glede :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by El-LoCo Hosting er ordna.. snart blir det glede :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hepp! http://www.el-loco.net/~majiik/DriftGrandimo/drift_grandimo.mpg :D :D :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg