Scampi Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Står en splitter ny Dodge Magnum hos Mitsubishi i Moss, ved siden av der de bygger nye Toyota. Bilen er sølv/champagne-farget, litt vanskelig å se når man racer forbi ;) Kjørte en Magnum RT i Lake City, FL...bor der noen måneder i året. Fy faen for et sinnsykt rått drog! :D 340 HEMI-hester går greit ;) Tror jeg karrer meg ned til Mit-i-bushen og prøver den ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Har sett en rød og en sølv magnum i bodø... Sett en srt 10 der og :D Sikle.. 22 toms felger... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Går en RAM SRT-10 i Østfold, holder til i Fredrikstad tror jeg...iallefall, den er faktisk styla etter kjøp :D Ruller på 32" yummy Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 32" ??? da regner jeg med du mener hjula? ikke felga vet jeg.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg