Veronica Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Takk,takk! ;) hehe,ja...skal ta meg en tur innom å titte litt jeg! Sant det,må kunne skru for å ha sierra og Cosworth..! :cool: MVH Veronica. Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by locos hallo.. velkommen.. før var det ford men det varte kun til jeg prøvekjørte mazda... håper du tar en titt innom mazda sidene også da.. men vil si at sierra cosworth sedan er den peneste... Kan vel si meg enig der. hadde en gt-r som ble stjælt nu i sommer å har hatt en cosworth nu i 9år men vil ikke si at mazda holder noe bedre en cossien. Tok kassa på mazdaen 6 ganger på en sommer. Men skal vel selge den til neste sommer så blir det vel kansje en s2 eller noe lignende. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Mr.X Kan vel si meg enig der. hadde en gt-r som ble stjælt nu i sommer å har hatt en cosworth nu i 9år men vil ikke si at mazda holder noe bedre en cossien. Tok kassa på mazdaen 6 ganger på en sommer. Men skal vel selge den til neste sommer så blir det vel kansje en s2 eller noe lignende. husk at kassa på gtr er bygd for 185 hk. ikke 250 og oppover.. skal du tune så tune hele bilen ikke bare motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kom igjen'a gutta... legga av... er bare enda en "bil intressert" blondis... dere ser hu helt sikkert på et biltreff. ingen grunn til å legge aksjer allerede i dag.. :rolleyes: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Tape-R hei og velkommen til forumet ja:).-- Cosworth er no rææææl:) mere på bukken enn på veien. Har no annet kult derimot da. Bilde: robert har kjøpt seg buss med tilhenger.. sweet ride, babe Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by locos husk at kassa på gtr er bygd for 185 hk. ikke 250 og oppover.. skal du tune så tune hele bilen ikke bare motor.. Hadde vel heller 300hk++ i slutten.. Var på leiting etter kasse men 75.000.- ble litt for mye synes æ.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Velkommen :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by bing robert har kjøpt seg buss med tilhenger.. sweet ride, babe hehe... feit den da.... 480HK v8'er.... 52 sitte plasser. 20 ståplasser. med tv og dass og shit. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Tape-R kom igjen'a gutta... legga av... er bare enda en "bil intressert" blondis... dere ser hu helt sikkert på et biltreff. ingen grunn til å legge aksjer allerede i dag.. Er ikke på børsen...bare fint med ei dame du kan be om å få en rørtang,og faktisk få rørtanga FØR du har fått resten av verktøyskapet.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Tape-R kom igjen'a gutta... legga av... er bare enda en "bil intressert" blondis... dere ser hu helt sikkert på et biltreff. ingen grunn til å legge aksjer allerede i dag.. :rolleyes: Å det kommer fra en som legger ut bilde av seg selv å bilen med en gang. :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Mr.X Å det kommer fra en som legger ut bilde av seg selv å bilen med en gang. :D det er en tig jeg egentlig ikke tenkte over.. er jo ikke uten grunn at jeg legger ut bilder av bilen fra i fjor da. Hadde ikke luringen NOPEmx lagt ned sia si og sletta bildene fra fotosession i år så hadde jeg kansje lagt ut det da:) Er det eneste bildet jeg har av den jævla bilen uten dekalene på Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ser ingen grunn til å forvente at jenter kan mindre/mer enn gutter...Ser mye rare spørsmål rett som det er ;) Velkommen til forumet! Selvom du liker tyske biler...hehe, neida ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Takker alle sammen! :D Enig med deg i det civic_girl! ;) :cool: Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Velkommen Veronica!! :) O/T: Originally posted by locos hallo.. velkommen.. før var det ford men det varte kun til jeg prøvekjørte mazda... håper du tar en titt innom mazda sidene også da.. men vil si at sierra cosworth sedan er den peneste... men bare så synd de ikke lagde den ordentlig slik at det holder litt lenger enn bare over strekka... men bra du er mekaniker da så du får reparert bilen når du har hvert ute å kjørt en kveld... Du har visst ikke vært borti bmw du ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Takk MeSs ;) Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg