Dr_S Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hvordan klarte denne karen å komme seg inn på Rudskogen området?? Se gresset... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hehe...:D Den Polo'en der fungerte sikkert som gressklipper på gatebil den helgen.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 sikkert ettermontert styling med borrelås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 eller kansjke hijackers????? det er vel noe som er teipa på med dobbelsidig teip etter at kjerra er parkert vel... lol lol lol lol lol lol Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Er jo bare å skru bilen maks ned når man har parkert da.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 sikkert no slik smart opplegg på de lupoene.. hehe.. bruker vel som regel å være påhengt etter parkering som nevnt ovenfor her ja.. :D lol EDIT: jeg så lupoboy hadde svart og kom til å refse feil bilmerke.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Flasher sikkert no slik smart opplegg på de lupoene.. hehe.. bruker vel som regel å være påhengt etter parkering som nevnt ovenfor her ja.. :D lol det var jo en polo da men... :rolleyes: ;) samma ulla Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 ja *doh* så lupoboy hadde svart, så da skrev jeg brått og uhemmet Lupo i stedet for polo.. skal aldri, ALDRI refse lupo uten grunn igjen.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Gewinde er digg!!!!! Prøvde å skru det i bånn på Jettaen jeg hadde før.I kombinasjon med 8x14 med et15 så ble det JÆVLIG fett!!!! Men stabstaget lå 2 cm fra bakken da..........gikk ikke an å kjøre med Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Lupob0y har sagt sin dom.. han er den som er mest senkofil er på forumet tror jeg.. gale mann ruller rundt med bil som er senka 100mm hele år jo :D Han bruker den jo som brøyte bil for bærum kommune :D Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Da slår jeg han med god margin............jeg kjørte med Jettaen min og da var den senka cirka 125 mm foran og cirka 100 mm bake.........sommer som vinter..........enda var det mere å skru :) :) :) :) :) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg