henning_dt85 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 http://golf-eins.bei.t-online.de/bilder/fremd-vw/golf1/katja-orange.jpg Denne har samme farge som den vi hadde. skal jo se på en lik en, men den er beige ( ikke pen farge og noen rustflekker så den trenger likevel omlakkering, noe jeg kan få via skolen, i forbindelse med utpassering....). Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er ikke helt sikker men det kan jo være Mandarin orange (LA1A) EDIT: Har faktisk litt tro på Panamabraun (L12A) EDIT2: Etter å ha kikka på andre biler med fargen Panamabraun er jeg ganske sikker på at det er denne fargen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 bildet heter katja-orange, finnes den i en oversikt? finnes det overhode noen oversikt på nettet med noen sånne bilder? Hadde vært kult å hatt den fargen, den samme fargen som vi hadde på en bil som ble skrota desember 94` Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 jakky Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by henning_dt85 bildet heter katja-orange, finnes den i en oversikt? finnes det overhode noen oversikt på nettet med noen sånne bilder? Hadde vært kult å hatt den fargen, den samme fargen som vi hadde på en bil som ble skrota desember 94` KUL FARGE SAMMEN MED KROM , HER FINNER DU FARGEKART!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 satser på mandarin orange jeg, syntes den likner mest..... :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by henning_dt85 satser på mandarin orange jeg, syntes den likner mest..... :) Kikka litt mer på linken din nå... http://golf-eins.bei.t-online.de/bilder/fremd-vw/golf1/golf1.htm Se midt på siden ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kan ikke tysk, men synes det står panamabrun...... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by henning_dt85 kan ikke tysk, men synes det står panamabrun...... Kan ikke tysk jeg heller (til tross for 4 år med tysk på skolen :rolleyes: ) men jeg mistenker at det de prøver å få frem er at bilen er i fargen Panamabraun. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 samme fargen på den golfen som på jettan din Dinglevims, kan du koden til den? Tar jeg den samme fargen så slipper jeg å lakkere på innsiden av dører og panser....... Det som er dumt er at jeg ikke finner et bilde av bilen vi hadde. Vi tok et bilde av den dagen den ble kjørt opp til hugging. Den var jo fra 77`, så kanskje den var panamabrun..... http://www.lowdub.com/content/Hoogeveen_2004/pages/CIMG1309.htm denne fargen hadde vært konge, den er mandarinorange Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jettan min er Mexicobeige (LE1M). Etter min mening en grom farge hvis man kjører old-school... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ja, ville jo vært lettest å beholde fargen ;) noen old-school styligtips til meg ellers da? - Har alu-felger - hjulbuelister bak ( skal skaffe foran) - tone baklyktene røde eller sote dem svarte, - hvite frontblinklys - skulle gjerne hatt kromfangere med ikke noe must - senking - bråkepotte/effektanlegg, siste lyddemper eller hele skiten...? Lurer på hvor mye det går an å senke, er på 13 eller 15 tommere ( husker ikke). Må tåle å gå over noen fartsdumper, som det er plenty av her..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by henning_dt85 ja, ville jo vært lettest å beholde fargen ;) noen old-school styligtips til meg ellers da? - Har alu-felger - hjulbuelister bak ( skal skaffe foran) - tone baklyktene røde eller sote dem svarte, - hvite frontblinklys - skulle gjerne hatt kromfangere med ikke noe must - senking - bråkepotte/effektanlegg, siste lyddemper eller hele skiten...? Lurer på hvor mye det går an å senke, er på 13 eller 15 tommere ( husker ikke). Må tåle å gå over noen fartsdumper, som det er plenty av her..... Jeg synes du bør droppe hjulbuelistene. Synes golf/jetta 1 ser best ut uten de (jettan min har desverre hjulbuelister :() Når det gjelder senk så er det vel justerbart som er det beste. Så får du den akkurat så lav som du vil ha den. Kjipt å kjøpe dyrt senkesett og finne ut at bilen blir for høy eller for lav (kan vel egentlig aldri bli for lav men...) Er vel mulig å finne justerbart til en helt grei penge også. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg