Gå til innhold

kjøp av golf 2 ?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoFear

ja, men det er bedre kjent som "90-dører"..

Det var vel på slutten av 1987 de kom også...

Det stemmer at disse kom i 1987 ja, men kun på 1988 modell Golfer. Volkswagen har jo som mange andre bilmerker modellskifte på høsten. Men å kalle de "90 dører" er rett å slett feil.

Men for all del, kall de hva dere vil. Jeg bryr meg ikke. Bare liker å ha rett. ;)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Ikke bare på lillehammer det er pop. med Golf II GTi, det er det på Otta også yodude

Skal se etter den golfen din på Lillehammer jeg, går på Høyskolen der, så kanskje jeg får sett bilen din, ser meget fin ut:)

Mvh Terje

hei, bilen er ikke min, men er sjåfør for henne frem til hun får lappen uti januar..

hmm har du noen bilder av golfen din? jeg har helt sikkert sett den :) ikke lilla lakk vel?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke lilla min, men en jeg kjenner kjører en Golf som er lilla. (dersom det var hvite baklykter på den?)

Jeg kjører en mørkegrønn/svart perlemor (G60 farge med perlemor-effekt)

Jeg har ikke kjørt den på Lillehammer enda, den er på vei ut ifra verkstedet nå, å da kommer skiltene:)

blinke litt med lyktene jeg når jeg ser deg, kjenner igjen bilen du/dere kjører regner jeg med:)

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, har ikke sett den enda, faan asså, har ikke tatt den gode tradisjonelle runda i lillehammer på ei stund nå asså, kjører bare en gammel sliten leiebil fra fuckings Otta Auto. hehe.

lurer på om jeg også har wolfsburg utgave, det står masse wolfsburg greier i gulvet med diverse koder og sånn, men jeg er ikke sikker.¨

fikk ikke noe info om det når jeg kjøpte maskina.

menmen, it`s a good ride:)

snakkes!

Mvh Terje yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

okey, har ikke sett den enda, faan asså, har ikke tatt den gode tradisjonelle runda i lillehammer på ei stund nå asså, kjører bare en gammel sliten leiebil fra fuckings Otta Auto. hehe.

lurer på om jeg også har wolfsburg utgave, det står masse wolfsburg greier i gulvet med diverse koder og sånn, men jeg er ikke sikker.¨

fikk ikke noe info om det når jeg kjøpte maskina.

menmen, it`s a good ride:)

snakkes!

Mvh Terje yodude

Var i hvertfal et wolfsburg merke på høyre framskjerm på gamlegolfen min, oppafor blinklyset....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

skal ta bilder i morgen, den er utrolig mye kulere enn på bildene i annonsen :)

heh det er ikke m3 speil NoFear :)

ja, kom med flere bilder..

hehe, så det nå ja, men sånn jalla-speil da... Synes det passer bedre med originale... Samme det..men jeg synes M3 speil hører hjemme på en BMW!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider