Dr_S Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Noen som husker? blah Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 hehehe.. at det gidder :op Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Oh det husker jeg.. fy faen så lenge det var å vente!!! Ga til slutt faen. og reiste tilbake dagen etter på ettermiddan.... Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Haha! Det derre har jeg alldrig vært med på! Hva med å møte opp dagen før eller. møkk tidelig. Kanskje sent tilogmed? Hehe stakkar's kara i kø'n! HAHA Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Huff inni der sto jeg og gitt.. sto i kø i over 2 timer før jeg kom meg inn på plassen... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 det der er jo bare moro.. øhhh... sitte i kø med blod senka bil, snart tom for sigg en liten slump med cola igjen (og den er varm), er litt små sulten og alle cd'ne som der ikke er hakk i er blitt spilt minst 20 ganger den dagen..... Hufff... Men vi drar jo igjen år etter år fordet.... det er jo litt kult å se på alle de feite bilene, med fet lyd i potta og turbo trykk som slipper i ett kraftig ptchyyyy... Vi gleder oss til neste sesong.. Hurra for bilsport Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 hmmm Har aldri stått i kø på Bilsport treffene jeg :) Værste jeg har opplevd der var å gå 1,5km, ikke noe å klage over :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 haha, den der slapp jeg såå :D Det lønner seg å stå opp håpløst tidlig noen ganger. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 he he he he... det var så deilig å slippe den sinnsykt lange køen der.... lønner seg jo å stå opp før sola en gang i mellom... gjør alt for bil veit du :D :D :D :D :D :D Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Utrolig at ingen bare la seg ut til venstre og satsa på at det var kjentfolk lenger fram i køa som slapp dem inn..... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 den værste køen til et Gatebil-arrangement jeg har sittet i, har vart i 5-10 minutter. Jeg kommer altid kvelden før. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Argghh for et mareritt det var i sommer ja :( Vi stod i 5 minutter, innså at dette ville bli et helvete, og parkerte bilen på en fin plass i veikanten og gikk opp. Vi var litt usikre på hvor langt det faktisk var - hehe - det tok f*** meg 15 minutter før vi kom frem. Men det var verdt det fremfor og stå i den køen. Jeg måtte konsentrere meg for å ikke ta livet av de håpløse p-vaktene som hadde et så håpløst tregt system. For fullt på p-plassen var det jo aldeles ikke. :mad: well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Æssda,hadde det kjekt jeg!! Satt på med A4`en til en kompis!Gjett hvilken bil vi lå bak i nesten to timer da.........en viss Opel Cab med gullmetallic lakk og flammer på sia :) :) :) Vi holdt jo på å flire oss ihjel flere ganger.Gutten har jo faen meg montert en frontfanger bak på bilen!!!! Vi studerte det nøye........konfererte oss med en karrosseri-arbeider som satt på i A4`en........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 haha, er det mulig å få klemt en frontfanger bak? lol da har de fått det til Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Han hadde iallfall klart å drylt fast en fronfanger bak!! Først ble vi jo nesten redd og trodde han rygga :) :) Men så så vi at han hadde sparkla og tilpassa sikkert i dagevis for å få det til!!!!!Så helt corny ut spør du meg,men hver sine lyster........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg