Gå til innhold

Gatebil-Køøøøø...

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

det der er jo bare moro.. øhhh... sitte i kø med blod senka bil, snart tom for sigg en liten slump med cola igjen (og den er varm), er litt små sulten og alle cd'ne som der ikke er hakk i er blitt spilt minst 20 ganger den dagen..... Hufff...

 

Men vi drar jo igjen år etter år fordet.... det er jo litt kult å se på alle de feite bilene, med fet lyd i potta og turbo trykk som slipper i ett kraftig ptchyyyy...

 

Vi gleder oss til neste sesong..

 

Hurra for bilsport

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argghh for et mareritt det var i sommer ja :( Vi stod i 5 minutter, innså at dette ville bli et helvete, og parkerte bilen på en fin plass i veikanten og gikk opp. Vi var litt usikre på hvor langt det faktisk var - hehe - det tok f*** meg 15 minutter før vi kom frem. Men det var verdt det fremfor og stå i den køen. Jeg måtte konsentrere meg for å ikke ta livet av de håpløse p-vaktene som hadde et så håpløst tregt system. For fullt på p-plassen var det jo aldeles ikke. :mad:

 

well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æssda,hadde det kjekt jeg!! Satt på med A4`en til en kompis!Gjett hvilken bil vi lå bak i nesten to timer da.........en viss Opel Cab med gullmetallic lakk og flammer på sia :) :) :) Vi holdt jo på å flire oss ihjel flere ganger.Gutten har jo faen meg montert en frontfanger bak på bilen!!!! Vi studerte det nøye........konfererte oss med en karrosseri-arbeider som satt på i A4`en........

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde iallfall klart å drylt fast en fronfanger bak!! Først ble vi jo nesten redd og trodde han rygga :) :) Men så så vi at han hadde sparkla og tilpassa sikkert i dagevis for å få det til!!!!!Så helt corny ut spør du meg,men hver sine lyster........

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår