Gå til innhold

Gatebil-Køøøøø...

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Ikke de- eller systemet nede ved innkjøringen fra veien. Køen på bildet taler for seg selv! Det var mange som snudde og droppet hele greia pga køen. 1 mil stillestående kø er bare ikke godt nok, dessverre ;) Uansett hvor hardt dere har jobbet der :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde det. derfor var jeg der tidlig på morgenen. Men neste gang vet jeg jo hvor jeg skal i kø, og at jeg må opp å regge meg osv,., så da driter jeg i alt folka ved køen sier.. de bare juger meg rett i trynet uansett. var jo bare flax at jeg fikk kjørt i sommer..

DET er det jeg husker best fra gatebil..

ellers var det moro...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så gikk vi istedenfor og kjøre opp gjennom porten pga den sinnsyke køen. Så jeg fikk ikke set så veldig nøye på detaljene som skapte køen, men bilene brukte ufattelig lang tid på og få parkert og kommet seg inn på området nede ved hovedveien. Og selvfølgelig også på krøtterstien opp til selve banen.

Det som virket som problemet var at vaktene brukte tid på masse spørsmål og p-biletter etc i inngangspartiet fra hovedveien. Kombinert med massevis av fotgjengere og store mengder biler, stanset dette fullstendig all bevegelse.

Det burde heller settes fokus på og få folk til å parkere så fort som mulig for så og løse p-billett i en bod etterpå som de legger i vinduet. Med nok skilting bør folk få med seg det og skjønner at de ikke kan stå og sperre mens de leter etter penger i bagasjerommet etc

Vaktene bør fokusere mer på og kommandere bilene på plass og sørge for flyt. Jeg er fullt klar over at det umulig kan være en lett oppgave og holde styr på så mange mennesker og biler, men resultatet var helt forferdelig for tilskuerne. :mad:

Noe bør gjøres bedre neste gang ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si.. Er du en ekte gatebil fan så kommer du på fredagen, porten er oppe til langt på natt, og det er utrolig deilig å stå opp på morran og bare tusle stille og rolig forbi alle folka som står timesvis i kø uten no stress i det hele tatt...

De som ikke gidder dette får ha det så godt, jeg synes hvertfall ikke synd på dere =P

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sau-

Frontfanger bak er ikke noe nytt, denne impreza'n fra Frankrike har en M3-fanger bak. Jeg må ærlig innrømme at jeg har sans for denne bilen:

http://radicalcars.ifrance.com/radicalcars/image/presse/red1.jpg

Men til gjengjeld så syns jeg den opel'en som ble nevnt tidligere er driiiiiiitfæl.

Faen! Skal dem begynne å style Imprezaene også? Med diverse møkka plast? Det finnes jo mye orginalt tøft til Impreza. Dem er jo kule fra første stund nesten.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider