Gå til innhold

felgar til senka 80...

Ranger emnet

quattro_mannen

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finn URL linken under det ønskede bildet på Photobucket.com. Kopier linken og trykk på IMG knappen her på forumet. Lim så inn adressen, hvis ikke det fungerer så må du prøve deg fram litt med de forskjellige linkene.

Det er jammen bra at det er noen Gamle Audier her ja. Liker Gamle 80`r, skikkelig stil.:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PEN Audi du hadde. Får du ikke til bildene? er bare å kopiere linken og lime inn i boksen som åpner seg når du trykker på IMG knappen. Du må nesten bare prøve deg litt fram, eneste jeg kan si. Hadde litt problemer i starten jeg og med å legge ut bilder, men plutselig gikk det og siden har det gått strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er merkelig. kan være photobucket som ødelegger. veit jo aldri. Har du emblemløs grill?? ser sånn ut på bildet. Har du gjort noe med interiøret på bilen osv? Skal kanskje få meg S2 ratt til audien min. er ikke helt sikker da jeg vil komme til å vri av meg armene til sommeren. (ikke servo og 205dekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det bildet med alufelgar e det ikkje emblem. men på dei andre bildene som er på http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ er det svartlakkerte ringer. Skal legga ut flere bilder i nermaste framtid. Har ikkje gjort så store modifiseringer med interiøret. har tatt ut dei to luftdysene i midten og sett inn 3 instrument; oljetemp, oljetrykk og voltmeter. Men har kjøpt annen midtkonsoll og skal flytte instrumentene ned i den. Blir litt varmt om sommeren uten dei dysene.... Har og montert momo ratt (hadde s2 ratt før). Synest synd på alle som må slita med breie dekk uten servo. no har eg berre orginaldekk (165/80-13) men da blei ganske møkje tyngre å svinga når eg bytte til litt mindre ratt. Har planer om å montera servo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett det med de målerene.

Hvor har du fått tak i slik grill hen a? har du tilpasset en audi 90grill eller noe?

Var det noe problemer med å feste på S2 rattet eller sklei det rett på? Han på NBS sier at det passer bra?! Er litt digg uten servo da, bare å knipse litt bol og plutselig så har du de arma;) he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som grilln er en orginal audi 80cl grill... har akkurat samme jeg...

Har en 84mod cl som hadde gått 170 000, er på 210 000 nå :D

Kilometerne tikker fort ;)

Har samme lykter som CC din, med side blinkersene på samme plass som din isteden får helt framme med hoved lykta.

CL bak lys osv. orginale audi sport seter.

alt utenom fremlyktene er orginalt...

Er en strøken bil... Liker gammle Audier meget godt... Kan styles o g trimes til et helt annet nivå en de nyere og rundere bilene, er begrenset hva man kan gjøre å få det til å se bra ut pågrunn av de runde formene, lettere å jobbe med eldre biler...

Skal prøve å få ordnet bilder... vet ikke hvordan man gjør det.

Livet starter på 300... :D

Ofai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider