colle Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 ok, nå har jeg "lært" en annen metode i airbrushing og har streka opp hvordan stylinga skal bli...tror jeg endrer fronten hvor intercoolern skal være, men den tid den sorg.. noen kommentarer til hvordan d ser ut? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Veldig bra design, untatt luftintake på fronten intak/grill! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 damn..det var veldig lurt..har ikke tenkt på å gjøre det på den måten. Hvordan har du laget strekene? JEg vet faktisk ikke hvordan jeg lager pene sirkler/hjulbuer. Går det ann å tegne en strek og så strekke linja? Noen smartinger som kan forklare moi ? :) Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hihi, det du trenger å gjøre er bare å bruke mange småe streker slik at det blir høy "detalj" å at du er litt på formen av bilen og barelger hjulbuene realistike! Er egentlig ikke så vanskelig da! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hmm.. kanskje ikke så dumt.. mange som bruker denne brushemetoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 OPPDATERING har fått fylt inn litt nå, skal tilpasse fargene mer og legge på refleksjoner og stæsj til slutt. WIP jeg bruker PEN TOOL til å tegne strekene mine ;) KOMMENTARER ANYONE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 lookin good... det der kan fort bli bra!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 OPPDATERING 2 har fikset litt på diverse, tatt bort inntak på panser og på siden,(ble ikke no bra resultat) nå er d ikke så mye som gjennstår, fronten blir kanskje ferdig senere i dag. vi får se kommentarer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 wow..ser veldig bra ut det der..men et problem som jeg ser er at breddingen av hjulbuene ser fake ut..for meg ser det ut som om de er "usynlige"...refleksjonene på de skal være med bøyd og ikke gå i samme vei som refleksjonene på siden av bilen...håper du forstår hva jeg mener;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by MSpeed wow..ser veldig bra ut det der..men et problem som jeg ser er at breddingen av hjulbuene ser fake ut..for meg ser det ut som om de er "usynlige"...refleksjonene på de skal være med bøyd og ikke gå i samme vei som refleksjonene på siden av bilen...håper du forstår hva jeg mener;) jepp :) skal få fiksa d nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 OPPDATERING 3 nå er den snaaaaaart ferdig, så jeg kunne tenke meg litt tilbake medling :) på forhånd takk OPPDATERING 4 en ny versjon igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Synes det ser litt ut som bakhjulet er utenpå hjulbuen... ellers en meget bra mod!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeroSOL Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kul modd, men jeg digget luftinntaket på panseret sånn det skulle bli i utgangspunktet...skulle fått til det! ;) Siter one tequila, two tequila, three tequila, four, five tequila, six tequila, seven tequila, floor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 enig i det med bakhjulet, og at den hjulbuen foran set litt "uekte" ut, men det er seff en bra mod :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Richard_85 enig i det med bakhjulet, og at den hjulbuen foran set litt "uekte" ut, men det er seff en bra mod :D skal fikse d med bakhjulet senere i dag, og skal se hva jeg kan få gjort med frontbuen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg