WhipeOut Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 (Denne tråden ligger under Primera også) Hvor mye arbeid er det å skifte fra trommelbremser til skiver bak? Hvordan er det med kobberrør fra før? Må jeg legge opp nye eller ligger de der for tromlene også? Trommel er ikke så veldig, hva skal jeg si, pent? Hehe... Thanks... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Aner ikke på din biltype, men på charaden, kan man sette over spindelen fra applause( 285 ventilerte skiver bak), også bruke samme nippelen fra før og koble til, veldig lett, gjort på en time, stort sett ville jeg tro at det er det samme på de fleste biler der det kommer en GT utgave av en biltype, ta deg tid og finn noen GT utgaver(om det finnes) og se om du ikek kan sette over spindelen fra den. Eller andre modeller fra nishan. Primera har vel noen tøffe Gt utgaver, vil jeg tro? :) ciaO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg