G_Yog Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Noen som kunne være itr. i denna.. Kan muligens skaffe den til en noe rimeligre pris.. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=534814 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hmm...den har jeg sett før! var noe stiv pris på den ja;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Må si at den var finere når Trond Kenneth hadde den. Skal også nevnes at han kjører med 58 ladehjul, noe som gjør at simringer i lader holder ca 2-5000 km ved litt frisk kjøring. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 2 kamerater av meg så har eigd denne tideligere.......... say no more ;) ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ALT for dyr.. litt mer info om bilen kunne vært interessant :D mest interessert i bare motoren jeg da.. ;) takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 han ene kameraten min hadde gear kassen utav 3 ganger på mindre enn 1 år........ er 3 stk fra haugesund som har eigd denne.... 2 av dei har hatt "aktiv" kjørestil...... Den har ca 200 000km på telleren....... Er forresten nyoverhalt lader..... Men 75 000 er å ville tro på nissen....... mvh erling Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Gou han ene kameraten min hadde gear kassen utav 3 ganger på mindre enn 1 år........ er 3 stk fra haugesund som har eigd denne.... 2 av dei har hatt "aktiv" kjørestil...... Den har ca 200 000km på telleren....... Er forresten nyoverhalt lader..... Men 75 000 er å ville tro på nissen....... mvh erling ja, dette hørtes ikke bra ut..hehe...da kan jeg vel egentlig også se bort ifra å bare kjøpe motoren også.. mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Men jeg er intr. i den blå Polo'n du selger.......... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg