Gå til innhold

trenger ascvona b bilder

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

Kom igjend gutter send meg så mange ascona bilder det går ann, trenger masse bilder i fra mange vinkler skal brukes i adobefohotshopp så må være store bilder helst,

mail til meg på to-salve@online.no

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei sann. Har et lager av Ascona B bilder på PC. omlag 3900stk... Alt jeg har klart å oppdrive på nettet over en periode av 3år... Garanterer at bilene deres er blandt disse... :D

Kan tå å brenne dem på CD til deg, og sende dem i posten til deg... Få adr di så er dem under vei innen en uke....:eek: he he.

(en liten hobby som begynte med at jeg ville finne noen ideer til Ascona'n min)

Kunne jo lage en Opel CD (blir mye å legge ut på web) med oversikt over alle gromm bilene til opel, med fakta ol..

He he...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. :o

Har en god ide: (tja, så lenge det går da:( )

La oss gjøre det slik... Den som motar CD må sende den vidre til nestmann som ber om den... Da slipper jeg å brenne 1000eksemplarer av den... Og desuten blir det fort mye penger i porto på en stakkar... Da har man liksom betalt for å få den... Skal legge til div Opel bilder ol også...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TMB

He he.. :o

Har en god ide: (tja, så lenge det går da:( )

La oss gjøre det slik... Den som motar CD må sende den vidre til nestmann som ber om den... Da slipper jeg å brenne 1000eksemplarer av den... Og desuten blir det fort mye penger i porto på en stakkar... Da har man liksom betalt for å få den... Skal legge til div Opel bilder ol også...

Er det du TMB som sender den til meg eller blir det Totta da?!:rolleyes:

Opel Ascona 1.3S 1981mod

Opel Vectra 2.0i 1990mod

[x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket)

[x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket)

[x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket)

[x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nå det var Totte som bad om den først. Jeg og CD brenner'n min krangler litt nå for tide, så kan ta litt tid før den blir sendt. Sender den til totte, og så skriver jeg en beskjed om at den skal vidresendes til nestemann på lista osv.... den burde vel være grei...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider