TMB Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 He he. bra å se at andre henger seg på. Driver å lager nr2 nå for tiden. mest på grunnlag av alt det rotet jeg har på PC så vil den ikke være klar før neste år... Noen som kan sende meg ALT av fakta om div opel's osv. tar imot alt dere har å by på.(gjerne bearbeidet info, da slipper jeg å skrive så mye...) gjerne historiene bak Ascona A/B/C, Kadett A/B/C/D/E osv... Slikt er jo greit. Og gjerne div motor fakta, Har god oversikt over alle 4synindra CIH motorene, men trenger fakta om div andre motorer. Her er mail adr mi: Bjerke1986@hotmail.com Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Nå har jeg fått den! sjukt bra!...mange timers kos her ja:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by ElCamino Eehh jeg? den som får CD'n sist sender den videre:) Du trenger jo bare å sende til en person allikevel, så hvem du sender til er vel egentlig ikke så farlig?Det han foreslår er jo bare at dere sender til en hver, og får det til å gå litt fortere med at folk får den. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Tar gjerne en cd jeg også om det går bra. Hadde vært konge å fått en vertfall :) Adr: Per Gjermund Haga Haga 5650 Tysse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by PGI Tar gjerne en cd jeg også om det går bra. Hadde vært konge å fått en vertfall :) Adr: Per Gjermund Haga Haga 5650 Tysse Da sender jeg til deg når jeg får min... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 også meg etterpå :D pm med adr sendt! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by classic også meg etterpå :D pm med adr sendt! Har ikke fått PM jeg.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Så den nå, litt vrangt det her.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by ElCamino Eehh jeg? den som får CD'n sist sender den videre:) Vi fikk en cd hver da, derfor sender vi en vær..?! Eller? Du skulle egentli få cd'n av meg, men totta sendte en til hver.. Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 kanon bra:) Jeg kan gjerne sende den videre også om noen ikke har fått den når jeg får den. Bare å slenge inn adressen så sender jeg så fort jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by kristom Vi fikk en cd hver da, derfor sender vi en vær..?! Eller? Du skulle egentli få cd'n av meg, men totta sendte en til hver.. ja. Jeg sender til han og du sender til nalletiger. ...både CD-rommen og brennern min har streiket:rolleyes: ...men jeg skal få brent den med brodern. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 tar gjerene en jeg å.... ikke noe problem å sende videre,,, Adr: Ove Kristian Laudal Høvågveien 264 4639 kristiansand Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by mantapanta tar gjerene en jeg å.... ikke noe problem å sende videre,,, Adr: Ove Kristian Laudal Høvågveien 264 4639 kristiansand Hehe, morsom måte å gjøre ting på når det ikke er skikkelig ftp eller bra linje tilgjengelig, og samtidig bra at folk gidder å sende videre:) må si jeg lo litt når jeg leste tråden nå:) stå på, ascona B er rå biler, jeg savner fremdeles min som endte sitt liv i noen trær:( mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hansa: Har du fått din og sendt videre? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hvordan går det med Opel CD'n? Hvor mange versoner er det i omløp nå? Godt å se det er interresse for bildene mine... :D Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg