Gå til innhold

Frontrute og monteringshjelp i Rogaland ønskes

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en brukende frontrute til mk2 golf til salgs, evt bytte i noe stash ?

Og, er det noen som orker å bytte denne for meg mot godtgjørelse selvfølgelig ? Har lokale, samt kan hente og kjøre.

Nevner og at dette kun er aktuellt i Rogalandsområde, orker ikke kjøre flerfoldige mil for å få henta en rute liksom.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!! HAr for guds skyld sagt at jeg kan gjøre det! Hehe. Må bare komme meg hjem fra tyskland først, kommer hjem på søndag,så til neste uke kan jeg fikse det, vennetjeneste eller noe? Vennepris på rallyefront? Ett eller annet. Dessuten så jeg at knoksen hadde ganske mange fine frontruter da jeg var ute å snoka etter vippeluke. Tar vel 500 som standardpris på forrute montert ut selv der ute. Beklager at jeg ikke har svart tidligere, men alt står litt på hode med bilen min, og russebilen som skal selges, og en annen bil jeg skal selge, og så jobber jeg minst 100% for tiden og skal gå litt på skole så ting er mildt sagt hektisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

JA!!!! HAr for guds skyld sagt at jeg kan gjøre det! Hehe. Må bare komme meg hjem fra tyskland først, kommer hjem på søndag,så til neste uke kan jeg fikse det, vennetjeneste eller noe? Vennepris på rallyefront? Ett eller annet. Dessuten så jeg at knoksen hadde ganske mange fine frontruter da jeg var ute å snoka etter vippeluke. Tar vel 500 som standardpris på forrute montert ut selv der ute. Beklager at jeg ikke har svart tidligere, men alt står litt på hode med bilen min, og russebilen som skal selges, og en annen bil jeg skal selge, og så jobber jeg minst 100% for tiden og skal gå litt på skole så ting er mildt sagt hektisk.

Da har du vel peil på om de samme pakningene kan brukes igjen ? Og er ruta limt ?

Vennetjeneste er alltid fint =) Vi blir alltids enige. Skal ta en tur på knoksen om noen uker. Blir tidligst om 2 uker dette, grunnet at dama kommer hit i en uke, samt at jobben krever sitt.

Men om vi sier om to uker så er det lekkert, bare send meg nr ditt i pm.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider