Gå til innhold

ny her... hva slags primera har dere ?

hemulen

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du skal nok ikke se bort ifra at det finnes en og annen her med modeller etter 2000. Men det er vel P10 som er mest utbredt, etter det jeg har fått med meg.

Og, ja, jeg er hvertfall litt småråner ;)

Bare håpe jeg ikke får rånebank!! :P

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

faren min har hatt primera i endel år nå, og jeg kjøpte hans 01 modell for ikke så lenge siden.. 50% gave egentlig ;)

den er svart, har stilig hekkspoiler, trimma motor og bra stereoanlegg. han har rubbet og lakket på den siden han kjøpte den, og nå må jeg følge opp arbeidet.. prøvde å legge ut bilder av den, men fikk ikke det til. må man linke fra en eksisterende hjemmeside ? som feks cardomain.com ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vi vil ha bilder ja!

Men ja..hvis du har noen bilder med fin størrelse (det har vært en del uenighet på forumet her om bildestørrelse som direkte pisker de som har litt tregere linjer her på forumet), så kan du bare trykke på img-knappen når du skal lage en ny post, så kommer det opp ett vindu, så bare slenger du inn full url til bildet der, og så fikser bilforumet resten. Koden og alt for bildet kommer automatisk.

Så nå venter hvertfall jeg på bilder :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hemulen

trimma motor

Helt til 200 hest... jøss..! Hva går det i da?? Er det turbo/kompressor i den, eller har du bare ALT annet ?

Og velkommen ja!! Du må få opp bilder farr!! *venter*

Har "bare" ein 2000 modell sjøl, så foruten om din er litt nyere, finere og tøffere, så er det jo ikkje så veldigt ulike modeller utseende messigt! :mad:

*hehe* :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bilen var 1 år gammel fikk pappa den trimma. tok en halv dag i sverige og kostet 60 000 ? tror jeg.. kjente heldigvis fyren som gjorde det da. vet ikke om det hadde kostet mer ellers.

er ikke noe turbo eller kompressor på den dessværre.. så frem til 3000 rpm drar den ganske vanlig. men fra 3000 rpm drar den noe helt hinsides, uansett gir og bakkehelning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jo 1.8 literen da, men min drar ikkje før 4000 ca.. og så drar den bittelitt til ved 5000 og opp til 6500 omtrent..

Sånn føles det jaffal ut..! Man ka som er realiteten, får eg vel ikkje vite før den kjøres på ein dyno..!

Edit: Du må selvsagt ta ordet "dra" med en klype salt... For så veldigt "sprek" er den jo ikkje..! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 98mod p11 GT... i en sjelden farge :D

den hørtes litt drastisk ut den historien din hemulen

... men stiller opp så kan vi se hva som går best !

2.0 Sport har jo 140 orginalt å annen type insprut enn

SR20DE som GT har.. fordi sport har SR20De...

motor å det er hovedsaklig inspruten som er forskjellig..

flisa en STCC editon en gang i Oslo sentrum.. vi var 4 i begge bilene ... han lå to bil lengder bak meg til slutt....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider