Gå til innhold

ny her... hva slags primera har dere ?

hemulen

Anbefalte innlegg

der fikk jeg lagt ut noen bilder på cardomain.. mitt nick er hemulen der også..

til videre informasjon; jeg kan ikke særlig mye om mekking og trimming av bil, fikk tipset denne siden av en venn av meg som visste om siden, tenkte det ville være artig å lese hva dere skrev og legge ut egne bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hemulen

er VE motor ja... kan ikke skryte på så mye mekkeinfo siden bilen ble trimmet i sverige av noen andre, men kostet en del penger for motoren, han som gjorde det kjenner familien tidligere, fra da vi handlet saab, den trimmet han også for oss.

hvor skulle vi stille opp da? ;)

hvor som helst når som helst :D så får vi se om det er så sinnsykt drag i bilen som du sier !!

du fikk den nesten til å høres ut som en rakett i ste så..

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jap_Power

Er det ikke 190 hk i VE originalt?

Eller rundt 187...!? ;) Så det burde vore meget muligt og få 200 hest ut av den motoren..

Bare dei har bra luftinntak, godt eksossystem, og har troffe bra med solenoidene til kam akslingene så burde den bilen mildt sagt fly!!! Den regulere jo både inntaks kam'n og eksos kam'n..!

Menst den "nye" SR20VET holder omlag 280 en plass tror eg..! Den sko det vore digg og hatt i bilen ja! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider