Gå til innhold

forsikring på 200sx s13

Mandel

Anbefalte innlegg

Hvor mye betaler DU i forsikring på din sx?

husk alder, kjørelengde,bonus osv..

hvor mye kan en 18 åring regne med og måtte betale i forsikring på 200sx s13, og hvor er det billigst/best..?

ingen av de nett-løsningene hvor man kan sjekke pris har 200sx i sine lister..

stor takk

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

japp, har det ja.

Bilen var forsikret i moren min sitt navn da, når jeg da ringte forsikringsselskapet rett etter den var kjørt av veien så sa de fra seg alt ansvar for de mente at man måtte være 30 år for å kjøre bilen..dermed basta. Dermed stod jeg 2600km fra hjemstedet mitt i en eller annen bygd i norge, det var gøy.

Saken er jo her at de misforstår sine egne papirer som de vil(gjensidige), man måtte være over 30år for å være forsikringstaker. Det var ingen klausul om at man måtte være 30år for å kjøre bilen så saken har fått en annen vri nå...

uansett, ontopic så ble prisen 13500 med 50% bonus..

Member Of Xgang Racing Team

www.xgang.net

Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer)

*Mazda 626 2.0 i 16v (solgt)

*BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s )

*Nissan Bluebird Turbo(en uke)

*Motorhispania Rx 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti hel...e!!!!!!

både jeg og fler jeg kjenner har hatt problemer med at de snakker rundt seg selv hos gjensidige nor.. måtte de brenne!!!

så lenge det ikke stod noe om den 30 års "grensen" i forsikrings papirene, skulle det ikke være mulig for dem å kunne forrandre dette plutselig!!(du hadde vel ikke rekt å få papirene enda,ettersom det var etter 12 timer??)

En meget god kamerat av meg har en R33 skyline gt-r og den hadde han ikke problemer med,men han er da 34 år gml da, men brukere under 23... Hmmmm..

Som regel ungdommen som må svi!!:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

fikk nettopp skilter, eler for to uker siden da.. Detaljer.. hehe..

forsikring kom på: 6507,- for delkasko

(brann og det andre vanlige)

12000 km (må nok stilles opp!)

ingen bonus, nytegnet forsikring, på MEG SELV, som 18-åring..

DVS: jeg har betalt ungdomstillegg...

dette er på en førstegangsregistrert 200sx S13 i NOrge, importert fra Tyskland, men dette har egentlig ikke noe med saken å gjøre..

Alex

- Pure Power - Pure Racing -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...