Spiffy Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hadde planer om en s13, ringte if å de ga meg et tilbud på rundt 6-7000 på ansvar,delkasko kom på ca 9000 eller no sånt, 12000 i kjørelengde, er nitten år gammal, så snille foreldre er ikke allti nødvendi, gjelder å finne rikti selskap.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 91'mod s13, ålesund Er 20år og ble satt som bruker (??) På faren min med IF Forsikring: Full kasko 12000km 50% bonus Egenandel på 12.000,- Kr 7100,- Fikk tilbud på mitt navn, 20år og 30% bonus: 20000,- for full kasko og 8100,- for del-kasko Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fått skikkelig lyst på S13 i det siste, så ringte til IF og Gjensidige i dag for å sjekke forsikring: 22 år, 91-mod, 12 000 i året: Gjensidige: Fikk ingen tilbud, må være over 30, og bør være totalkunde, meget ulykkesbelastet bil... IF: 10500 i året med delkasko, 4500 i året kun ansvar. 4500 i året er jo absolutt mulig å leve med, selv om jeg er student :) Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fått skikkelig lyst på S13 i det siste, så ringte til IF og Gjensidige i dag for å sjekke forsikring: 22 år, 91-mod, 12 000 i året: Gjensidige: Fikk ingen tilbud, må være over 30, og bør være totalkunde, meget ulykkesbelastet bil... IF: 10500 i året med delkasko, 4500 i året kun ansvar. 4500 i året er jo absolutt mulig å leve med, selv om jeg er student :) HEHE...men en ting jeg glemte å si, ring IF.. igjen å spørr om du får rabatt viss du er totalkunde(tre forsikringer samla av dem) og om du får rabatt viss du er medlem av norges jeger og fisker forening....fikk åtte prosent rabatt bare ved å tegne medlemskap me NJFF og tegne tre forsikringer(innbo,ansvar og skade/ulykke ell no sånt) 8% hjelper jo på viss du er student ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 foresten...gjensidige suger hardt! vill ikk ha noe med unge folk som har lyst på en vettug bil... puke fikk ikke lov å vere der med bilen min, var ikke gammel nokk å de sku ha en hinforjævli skyhøy pris...ÆSSJ Å FY! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Stemmer det, fyren i røret spurte om jeg var medlem av jeger- og fiskerforeningen :) Hvor mye koster medlemskap der da? Så hva mener folk om å kun ha ansvar på bilen? Skal vel ikke være noe problem, så lenge jeg ikke har alt for mye verdifullt i bilen ved et evt. innbrudd. Får bare mer og mer lyst på S13 jeg nå, men har litt begrensa økonomi, så noe særlig over 70.000 er ikke aktuelt... Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Stemmer det, fyren i røret spurte om jeg var medlem av jeger- og fiskerforeningen :) Hvor mye koster medlemskap der da? Så hva mener folk om å kun ha ansvar på bilen? Skal vel ikke være noe problem, så lenge jeg ikke har alt for mye verdifullt i bilen ved et evt. innbrudd. Får bare mer og mer lyst på S13 jeg nå, men har litt begrensa økonomi, så noe særlig over 70.000 er ikke aktuelt... koster ikke mer enn 150kr i året for det jeg har...er vel d enkleste medlemskapet jeg har...å kunn ha ansvar på bilen synst jeg er helt greit..iaffal på en så gammal bil...kasko kan du jo alltis skaffe seinere viss du styler eller gjør no annet me bilen... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg