Gå til innhold

forsikring på 200sx s13

Mandel

Anbefalte innlegg

Fått skikkelig lyst på S13 i det siste, så ringte til IF og Gjensidige i dag for å sjekke forsikring:

22 år, 91-mod, 12 000 i året:

Gjensidige:

Fikk ingen tilbud, må være over 30, og bør være totalkunde, meget ulykkesbelastet bil...

IF:

10500 i året med delkasko, 4500 i året kun ansvar.

4500 i året er jo absolutt mulig å leve med, selv om jeg er student :)

- 91' BMW 318 sedan

x 90' VW Golf GL

x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått skikkelig lyst på S13 i det siste, så ringte til IF og Gjensidige i dag for å sjekke forsikring:

22 år, 91-mod, 12 000 i året:

Gjensidige:

Fikk ingen tilbud, må være over 30, og bør være totalkunde, meget ulykkesbelastet bil...

IF:

10500 i året med delkasko, 4500 i året kun ansvar.

4500 i året er jo absolutt mulig å leve med, selv om jeg er student :)

HEHE...men en ting jeg glemte å si, ring IF.. igjen å spørr om du får rabatt viss du er totalkunde(tre forsikringer samla av dem) og om du får rabatt viss du er medlem av norges jeger og fisker forening....fikk åtte prosent rabatt bare ved å tegne medlemskap me NJFF og tegne tre forsikringer(innbo,ansvar og skade/ulykke ell no sånt) 8% hjelper jo på viss du er student ;)

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, fyren i røret spurte om jeg var medlem av jeger- og fiskerforeningen :) Hvor mye koster medlemskap der da?

Så hva mener folk om å kun ha ansvar på bilen? Skal vel ikke være noe problem, så lenge jeg ikke har alt for mye verdifullt i bilen ved et evt. innbrudd.

Får bare mer og mer lyst på S13 jeg nå, men har litt begrensa økonomi, så noe særlig over 70.000 er ikke aktuelt...

- 91' BMW 318 sedan

x 90' VW Golf GL

x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, fyren i røret spurte om jeg var medlem av jeger- og fiskerforeningen :) Hvor mye koster medlemskap der da?

Så hva mener folk om å kun ha ansvar på bilen? Skal vel ikke være noe problem, så lenge jeg ikke har alt for mye verdifullt i bilen ved et evt. innbrudd.

Får bare mer og mer lyst på S13 jeg nå, men har litt begrensa økonomi, så noe særlig over 70.000 er ikke aktuelt...

koster ikke mer enn 150kr i året for det jeg har...er vel d enkleste medlemskapet jeg har...å kunn ha ansvar på bilen synst jeg er helt greit..iaffal på en så gammal bil...kasko kan du jo alltis skaffe seinere viss du styler eller gjør no annet me bilen...

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider