Gå til innhold

Leke seg litt nå på vintern kanskje?

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi quattro turbo

Hei........den går jo bare på fire sylindre!! Heheh.......Klarer du å slå rekorden min da?? Hadde turtalls-sperra på 5. giret mens jeg sto å spant doughnuts :D :D :D :D :D Ble faktisk jævlig kvalm av den turen.

 

Er det morsomste du vet å bytte drivknuter eller? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retter jeg helt opp hjula, så går bilen ut i store donuts, men retter jeg opp halveis, så fortsetter den ja.. :) Var bare en litt morsom tanke! ;) Jeg drar nok ikke donuts i 5. gir med S2`n i vinter for å si det sånn! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅ poste denne linken her.........lyden av en Sportquattro S1 Pikes Peak version "Batmobile" Høres litt tøffere ut enn en firer,ikke sant Corvette ?? Ola:svaret ditt vet jeg allerede.........:D :D :D :D :D

 

http://www.haller-motorsport.de/Englisch%20Haller-Motorsport/S1.mp3

post-531-13804850643626_thumb.jpg

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Jeg bare MÅ poste denne linken her.........lyden av en Sportquattro S1 Pikes Peak version "Batmobile" Høres litt tøffere ut enn en firer,ikke sant Corvette ?? Ola:svaret ditt vet jeg allerede.........:D :D :D :D :D

 

http://www.haller-motorsport.de/Englisch%20Haller-Motorsport/S1.mp3

 

Helt klart fetere lyd, men den mangler da 3 sylindre den og..

 

Sånn i tilfelle du ikke har forstått det, jeg har audi kun som hærjebil i vinter..

Neste vinter tipper jeg det blir noe med ca 108hk til, da også med AWD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Ola:svaret ditt vet jeg allerede.........:D :D :D :D :D

 

:D :D :D :D :D :D dragcar :D :D :D :D :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Heller fem kvalitative sylindre enn åtte tvilsomme. :D

 

PS: husk at de 8 er designet på 50-tallet da, for å være robuste og driftsikre...... ;)

Respirator-matede 5'ere, og V8'ere har hver sin sjarm :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Når amerikanerne, dvs. bermen som utvandret fra Europa, startet med bilproduksjon, var driftsikkerhet det siste dem hadde i tankene.

Den grusomme sannheten er at store åttere ble satt i produksjon fordi dem ikke hadde IQ til å lage små, effektive motorer.

biggrinsanta.gif

hehe

hvordan var det da i europa? var de noe bedre?

små pinglemotorer som så vidt klarte å dra sin egen vekt...... (for å erte litt)

 

V8'rne ble oxo lagd med den viten at bensin var det nok av. så i utgangspunktet er ikke den en økonomisk motor å kjøre med heller.

Og amerikanerne er jo flinke til å tviholde på ting som funker.

GM-V8 (305+350cid) er podusert fra '55 til drøye '82, med små endringer. Bruker det samme pakningsettet til disse motorene, og de er billige. Et bra komplett pakningsett for hele motoren koster ca 800 spenn. Ikke værst det.

 

:)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det ikke være vanskelig å få tak i deler, i alle fall.

 

Når sant skal sies har jeg stor sans for amerikanske biler. Muskuløse vel å merke, todørs selvsagt, og med byggeår etter 1967.

 

Men jeg har ingen planer om å eie en. Min interesse for bilene er av ikke-materiell art.

Dvs. at jeg heller står utenfor og ser og hører på levenet fremfor å sitte inne i selve spetakkelet når det pågår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår