hatsu Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ..så en S14 smadret .mørkblå 180 grader snudd i tunnelen, er sikker på at den tilhører noen fra forumet....utroolig kjedelig, høsten er skummel med mange ulykker, kjør forsiktig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 s14 eller s14a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 nissan er ikke min greie, men den fronten i avataren din ligner veldig, mørkeblå farge på den og digre felger, feit japsepotte, og det var CF skilter på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hahaha....jaja.... nOoBi dobi doooooo Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Så den jeg å, tror det var s14a. Trykkt inn front å skrapa opp hele venstre siden mot tunnel veggen, kjørt i ræva på en som kom ut ifra bryn kanskje? Er jo et genialt akselrasjon felt der:rolleyes: Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ...ja den er farlig, deeet "mega svære axe" feltet der... :rolleyes: ...men ditto med folks holdninger oxo med å slippe til biler..anyway, for meg virket det som om nissanen har kommet inn fra axe feltet og gitt på bra, bakhjulstrekk, glatt føre, snurra, ble 180 grader og inn i veggen... uutroolig kjedelig i allefall...høsten og når snøen faller er to farlige årstider i trafikken!!:( :( :eek: ( vriket slik siden det var en bil som stod ETTER nissanen med trykt inn bakpart..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by hatsu ...ja den er farlig, deeet "mega svære axe" feltet der... :rolleyes: ...men ditto med folks holdninger oxo med å slippe til biler..anyway, for meg virket det som om nissanen har kommet inn fra axe feltet og gitt på bra, bakhjulstrekk, glatt føre, snurra, ble 180 grader og inn i veggen... uutroolig kjedelig i allefall...høsten og når snøen faller er to farlige årstider i trafikken!!:( :( :eek: ( vriket slik siden det var en bil som stod ETTER nissanen med trykt inn bakpart..) Hm, nå prøver jeg å se for meg det du sier der?;) Hvis nissan tok en 180 og hadde trykkt i front imens den andre hadde trykkt inn hekk må jo den andre bilen ha snurret 180 grader også sklid inn i nissanen:D :D ? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ...nja...jeg forstår hva du mener der, men det er ikke godt å si, det jeg var overrasket over var at det, på et tids punkt da de fleste stresser for å komme seg på jobb( sjusovere :D), ikke var flere involvert, på et såpass trangt sted og ganske så tett med biler...mulig de hadde ryddet vekk andre det lå jo god del glassskår innover, men jeg så ikke no knuste ruter på de to bilene....jaj man kan spekulere i så mangt , ville bar ehøre om det gikk bra med føreren/passasejeren, det så ikke godt ut lixom. ciaO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg